maanantai 23. kesäkuuta 2014

Instagram

Jaahas Juhannus-viikonloppu on nyt ohi - ihana palata vihdoin arkeen :). Toivottavasti kaikilla on sujunut Juhannus hyvin ja olette saaneet ladata akkuja :). Viikonloppuna jätin kameran aikalailla taka-alalle ja keskityin vain rentoutumiseen. Tämän takia nyt tulin purkamaan koneelle Instagramiin kertyneet kuvat ja ne ajattelin myös tänne tunkea. 


♥Aatulla on taas kauhea seurausvimma ja tulee aina nukkumaan mun läppärin taakse - ihan sama missä olen koneella.


♥Mummolla ihmetteli tällaisia kukkia ja äiti kertoi, että ne on ruohosipuleita. What?


♥Laura-hortonomi mietti, että mikähän tämä kukka on, mutta en ole vielä saanut vastausta?



♥Neuleet ovat palanneet.. Vaikka olenkin neuleihminen, niin silti haluaisin edes hieman lämpöisemmät säät, koska olen jo suurimman osan lämpöisistä vaatteista tunkenut kaapin perälle.


♥Tämä kuva saa vieläkin mut nauramaan. Yksi ilta Kimmo halusi lähteä kalaan ja ulkona oli todella kylmä. Mä sitten heitin päälleni Kimmon lämpimimmän paidan ja pipon. Kunnon eräjorma.


♥Kokkasin äitini ohjeella kanoja ja ne jopa onnistui. Mä olen todella käsi kokkaamisessa, mutta nyt ihan yllätyin kuinka saatoinkaan näin hyvin onnistua.


♥Hennan kanssa otettiin pitkästä aikaa kuvia ja saatiin edes muutama julkaisukelpoinen kuva napsittua.


♥Käytiin Kimmon kanssa yökalassa ja järvellä oli todella upeaa, kun kylmyyden takia järvelle oli muodostunut sumua.


♥Suomen kesä: vain kuvissa lämpöisen näköistä.


♥Viime viikolla sain ikuistettua upean taivaanrannan edes puhelimelle, kun järkkäri oli jäänyt sisälle.

 ♥Juhannusta viettämässä Kimmon vanhempien mökillä. Kyllä Juhannukseen ehdottomasti kuuluu itsepoimitut kesäkukat.


//You can follow me in Instagram lillil89//

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti