maanantai 30. kesäkuuta 2014

Lookbook

Taas olisi aika katsastaa mun uudet lempparit Lookbookista. Tällä kertaa en löytänyt kuin kolme asua, mitkä miellytti mun silmää. Lookbook tuntui olevan täynnä ihmeellisiä printtejä ja napapaitoja, mitkä ei sytytä mua ollenkaan.

by Elle-May L., 20 year old seaside stroller from The Beach, Australia (www.lookbook.nu)

Ylisuuret raitapaidat eivät koskaan petä ja ne on upeasti yhdistetty tässä asussa revittyihin farkkuihin. Asu on juuri sellainen, mitä mä voisin hyvin käyttää arjessa.

by Viktoriya S., blogger from Ukraine, but living in Istanbul, Turkey (www.lookbook.nu)

Kesään kuuluu ehdottomasti raikas valkoinen ja värikkäät kukkakuviot. Itse käytän kukkakuvioita oikeastaan vain paidoissa ja mulle pitäisi varmaan maksaa, että laittaisin tuollaiset kukkashortsit edes sekunniksi päälleni. Mutta tälle naiselle tämä asukokonaisuus istuu todella hyvin ja lopputulos on aivan nappi suoritus kesää ajatellen.

by Katerina K., 24 year old girl from from Moscow, but living in Istanbul, Turkey (www.lookbook.nu)

Tämä asukokonaisuus viehätti mustan ja valkoisen yhdistelmän takia, johon on vielä lisätty hieman sävyä värikkäällä takilla. Asuun on yhdistetty clutch-laukku, mikä on omasta mielestäni todella hyvä valinta. Olkalaukku olisi tehnyt asusta ehkä turhan raskaan oloisen. Tämän asukokonaisuuden myötä aloin miettimään jo sopivaa minihametta hopeisiin korkkareihin, mitkä haluaisin ottaa tänä kesänä käyttöön. Tai siis, jos vain ne lämpimät säät joskus taas palaisi tänne Suomeen.

//My favourites from Lookbook.//

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti