torstai 12. kesäkuuta 2014

Päivän asu 10/06/2014

Tiistaina suunnistettiin Kimmon vanhempien luo kahvittelemaan ja mulla iski asukriisi kylmän sään vuoksi. Taas oli ehtinyt tottua helteisiin ja yht'äkkiä mittari näyttää +14C. Muutenkin meille tuli niin kiire lähtö, ettei paljoakaan ehtinyt vaatekaappia koluta läpi. Nyt, kun katsoo näitä asukuvia, niin huomaan, että olen viime aikoina usein päätynyt mustan ja pinkin yhdistelmään. Ensin laitoin päälleni uuden mustan maximekon, minkä ostin Cubuksesta ennen Lontoon reissua, mutta vilukissana päädyinkin farkkuihin.


Takki / Jacket - Crocker
Toppi / Top - H&M
Kaulakoru / Necklace - Glitter
Farkut / Jeans - Vero Moda
Kengät / Shoes - H&M

Asun kokosin nopeasti takin ympärille, koska halusin pitkästä aikaa laittaa ylleni Crockerin nahkatakin. Takkiin sopii hyvin kultaiset asusteet, koska takissa on jo itsessään kultaisia yksityiskohtia. Ulkona tarkeni hyvin topinkin kanssa, kunhan piti takin visusti päällään. Tänään tein myös huomion, että mun pitää hankkia vielä enemmän kultaisia kaulakoruja, koska päädyn aina tuohon samaan Glitterin kaulakoruun. Korussa ei ole mitään vikaa, mutta olisi kiva saada hieman vaihtelua, kun miettii kultaisia asusteita asukokonaisuuksiin.

Tiistaina koin myös karsean hiuskriisin. Olin aamulla käynyt salilla ja suihkussa ja päivällä, kun yritin hiuksia laittaa edes jotenkin niin siitä ei tullut mitään! Selvästi olin taas leikkinyt liikaa hoitoaineen kanssa, koska hiukset liimautuivat heti pään myötäiseksi.


//Here is Tuesday's outfit. I noticed that lately I have often combined black and pink.//

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti