torstai 19. kesäkuuta 2014

Siskon kimaltelevat lahjat

Huomenta! Eilen piti napsia asukuvia, mutta lopulta ei sitten ehtinyt, kun mies palasi töistä ja mun piti rynnätä äitini kanssa kauppaan ostamaan Juhannukselle ruoat. Toisaalta taas ei tuolla ulkona huvittaisi paljoakaan seisoskella kameran edessä kylmän tuulen takia. Mutta mennäänpäs sitten ihan toisiin ja kimmeltäviin asioihin...

Viime viikonloppuna siskoni tuli käymään poikaystävänsä kanssa meillä ja siskolla oli mulle todella upeita tuomisia! Sain siskoltani kaksi upeaa kultaista kaulakorua, mitä hän ei halua käyttää. Korut hän on joskus hankkinut Glitteristä. Juuri olin puhunut täällä blogin puolella, että tarvitsisin uusia kultaisia kaulakoruja, etten aina käyttäysi yhtä ja samaa. Sisko tietää nähtävästi mitä kannattaa mulle tuoda.





Ensimmäinen kaulakoru on todella näyttävä ja sopisi hyvin juhliin laitettavaksi. En vielä ole keksinyt mihin vaatteisiin voisin tämän korun yhdistää esim. illanviettoja ajatellen.

Toinen koru on juuri sellainen mistä tykkään: monta ketjua ja kaikki erilaisia. Pitkiä kaulakoruja multa uupuu ja tämä on juuri sopivan mittainen kaulakoru. Tykkään todella paljon koruista, joissa on monta ketjua, koska se luo kerroksellisuutta. Tämä koru tulee varmasti olemaan minulla paljon myös arjessa käytössä :).

Kiitos vielä sisko ♥

//I can only say that my sister knows me best. She gave me two wonderful golden necklaces, which she has bought from Glitter.//

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti