keskiviikko 9. heinäkuuta 2014

Heinäkuun LivBox

Jos kesäkuun LivBox oli pettymys, niin tämän kuun LivBox oli omasta mielestäni hyvä :). Ehdottomasti suosikkini tästä boxista oli Dermosilin Summer Glow-kynsilakka. Tämä kultainen kynsilakka on juuri täydellinen lakka kesään.


LivBoxissa tuli myös Favoran aurinkovoide kasvoille. Mä en ole mikään auringonpalvoja ja tykkään kulkea varjoissa. Mutta tämä voide on ihan kätevä päiville, kun tietää, että ulkona tulee liikuttua paljon. Aurinkovoiteen päälle voi myös laittaa meikkiä, mikä on plussaa.


Olen meinannut monta kertaa ostaa kaupasta hiusöljyä, mutta ikinä mikään putelo ei ole päätynyt ostoskoriin. Olinkin todella innoissani, kun luin boxin sisältävän Richin hiusöljyn. Sain kuitenkin hieman pettyä, kun hiusöljyä oli todella vähän.

Richiltä oli myös shampoo, minkä otan heti käyttöön, kun tämän hetkinen shampooni loppuu. Mulle oli aivan uusi merkki tämä Rich ja ajattelinkin hieman vielä tänään tutkia netin syövereistä tietoa tästä merkistä.


Sain tässä kuussa LivBoxin mukana ylimääräisen tuotteen, koska olen jo pidempään ollut LivBoxin tilaaja. Tuote oli Terre d'Oc:n vartalovoi. Testailin heti tätä vartalovoita ja, jos jokin tuote on herkullinen, niin se on tämä! Vartalovoi tuoksuu todella makealta ja sopii hyvin näin kesään. Vartalovoita voi käyttää myös esimerkiksi huulivoiteena tai jopa kynsinauhoihin.

Boxissa oli myös Invisibobblen kolme hiuslenkkiä, joista yksi on tälläkin hetkellä hiuksissani :). Mä juuri vähän aikaa sitten ostin Glitteristä näitä puhelinjohto ponnareita ja olen ollut niihin todella tyytyväinen, vaikke ne ovatkin edelleen rumia mielestäni. Hiuslenkit ei vahingoita hiuksia ja pitävät hyvin hiuksen ponnarissa kovemmissakin salireeneissä.

LivBoxissa oli myös tuoksunäytteet Calvin Kleinilta, mutta tuoksut eivät olleet ollenkaan mieleeni.

//It's that time of the month when the LivBox drops to the mailbox.//

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti