perjantai 25. heinäkuuta 2014

Kaksi kaunista kesäiltaa

Heippa! Me ollaan vietetty viimeisenä kahtena päivänä todella kivat illat - vaikkakin helle on mulle jo aivan liikaa.

Toissapäivänä pakotin Kimmon lähtemään vielä illalla uimaan ja kyllä kannatti, koska aurinko oli laskemassa ja muutenkin ilta oli todella kaunis. Sain kamerallekin ikuistettua muutamalla kuvalla punertavan illan. 

Nyt huomaa, että oikeasti on kuuma, kun minäkin uskallan mennä uimaan. Viime kesänä taisin käydä vain kerran uimassa, mutta nyt olen käynyt jopa huimat kaksi kertaa uimassa. Mä pidän todella paljon kesästä, mutta en näistä helteistä. Helteillä ei tee mieli syödä tai tehdä mitään ja muutenkin näyttää aikalailla punaiselta porsaalta. Tämän takia asukuvatkin on nyt jäänyt, koska mua ei ole huvittanut seistä kameran edessä hikoilemassa.





Eilen mentiin illalla käymään mun siskon poikaystävän mummon luona kahvilla ja samalla käytiin katsomassa aivan ihanaa kissanpentua. Kissanpentu oli vain niin villillä päällä, ettei hän suvainnut pysähtyä kameran eteen kuvattavaksi. 

Mitenkäs te olette viettäneet näitä hellepäiviä? :)



2 kommenttia: