torstai 31. heinäkuuta 2014

Lookbookin suosikit

Huomenta! Mä nautiskelin äsken aamupalaa ja aloin samalla selailemaan Lookbookkia. Oikeasti toi sivusto on täynnä isnpiraatiota ja sieltä voi löytää monia hyviä blogeja seurattavaksi. Olen niin tyytyväinen, että joskus eksyin Lookbookkiin.

Tein taas muutaman löydön, mitkä olivat minun suosikkejani.

by Olga C., Photographer, mountain discoverer from South Korea, Korea (www.lookbook.nu)

Olen koko kesän ihastellut sinisen ja valkoisen yhdistelmää ja tässäkin asussa se oli syy, miksi tämä asu nousi suosikiksi. Olen myös hulluina raitoihin, joten voi olla, että paidan ja kenkien raidatkin olivat osasyy tähän päätökseen. Sinisestä, valkoisesta ja raidoista tulee hyvin paljon merellinen tunnelma ja se sopiikin hyvin kesään. Sen takia tämä asu on mielestäni kuin luotu kesään.


by Masha S., blogger on masha-sedgwick.com from Berlin, Germany (www.lookbook.nu)

Alussa mainitsinkin, että Lookbook on oiva paikka löytää uusia blogeja. Mä löysin joskus Lookbookista saksalaisen Mashan blogin ja olen nyt pitkään lukenut hänen blogiaan. Mashalla on upea tyyli ja itse pidän varsinkin näin hieman tummemmista asukokonaisuuksista, mitä hän on luonut :).

by Societygrl B., 20 year old Stylist/Blogger from United States (www.lookbook.nu)

Mä vieläkin hieman ihmettelin, miksi tämä asu nousi lempparikseni, koska en ole tuon väristen housujen ystävä. Kokonaisuus on kuitenkin hyvä. Puuteriset housut sopii hyvin haalean sävynsä takia hieman kirkkaamman laukun kaveriksi. Ilman tuota laukkua asu oli ehkä liian tylsä.

2 kommenttia:

  1. Aaww tää eka raitaasu! Tykkään! Raidat ei yleensä ole ihan top3:ssa mutta tämä asu on niin ihanan raikas, eikä sellainen perinteinen seilorihässäkkä mistä en kauheasti diggaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kans tykkäsin ihan hirveästi kyseisestä asusta :) Ihanan raikas :)

      Poista