tiistai 1. heinäkuuta 2014

Puff Powder


Mulla alkoi tuossa Lontoon reissun jälkeen kynsien kasvatus operaatio ja nyt kynnet ovat siis saaneet kasvaa kuukauden päivät. Mua harmittaa, etten ottanu lähtötilanteesta kuvaa, mutta mun kynnet oli silloin todella lyhyet. Olin taas palannut vanhaan pahaan tapaan - kynsien pureskeluun. Olinkin kalvanut kynnet niin lyhyiksi, että mua aina hävetti esimerkiksi kaupan kassalla ojentaa rahoja myyjälle, koska mietin mitä hänkin ajattelee mun rumista kynsistä. 

Kynnet ovat kasvaneet hyvin ja olen todella tyytyväinen, että mulle on siunaantunut paksut kynnet, ettei ne lohkea jokaisessa käänteessä. Vielä kuitenkin on matkaa sellaisiin tavoite kynsiin mitkä haluan kasvattaa.

Olen tämän kuukauden käyttänyt vaaleita kynsilakkoja, ettei ihmisillä kiinnity kauheasti huomio kynsiini. Viime viikolla lakkasin kynteni Gina Tricotin kynsilakalla, minkä sävy on 43 Puff Powder. Sävy on todella vaalea, hyvin lähellä valkoista. Kynsiä lakatessani mietin, että seuraavan kerran voinkin jo lakata kynteni hieman näyttävämmällä kynsilakalla, koska enää en häpeile kynsiäni. Vielä tosin pitäisi saada kynsinauhat kuntoon jollain konstilla. Onko kellään mitään vinkkiä kuinka kannattaa kynsinauhoja hoitaa? Olen kuullut ja muistaakseni joskus kokeillut joitakin kynsinauhavoiteita, mutta haluaisin kuulla, jos jollain on todella hyvä voide vinkattavana.

//A month ago I decided to stop chewing my nails and now my nails have grown quite well. Now I can finally wear nail polish! This time I usedGina Tricot's nail polish 43 Puff Powder.//

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti