lauantai 9. elokuuta 2014

Elokuun LivBox

Viime viikolla mietin, että mikä paketti muka mulle on postiin tullut, kun en mitään ole tilannut. Postitäti kiikutti mulle takahuoneesta LivBoxin ja olin ihan suu auki, että joko se uusi boxi tuli. Olen nähtävästi ihan hukannut ajantajun, koska tuntuu, että juurihan se heinäkuun LivBox saapui.


Olin positiivisesti yllättynyt tämän kuun LivBoxiin, kun siihen oltiin kerätty muutaman bloggaajan suosikkituotteet. Tällä kertaa mikään tuote ei vihastuttanut - pari tuotetta ihastutti ja parista tuotteesta tuli vain hieman plääh-fiilis.

Suosikkini boxista oli ehdottomasti Plusmimmi-blogin Mimmin valitsema Dolce&Gabbanan Dolce-suihkugeeli. Ah tuoksu on aivan ihana ja tuo kyllä ripauksen ylellisyyttä suihkussa käynteihin.


Toinen tosi hyvä tuote omasta mielestäni oli Kalastajan vaimo-blogin Johannan valitsema The Body Shopin hunajan tuoksuinen vartalovoide. Voide tuoksuu todella hyvälle ja antaa iholle ihanan pehmeyden.


Kosmetiikkaobsessio-blogin Annie oli valinnut tämän kuun LivBoxiin Batisten XXL Volume kuivashampoon. Tuote ei kovinkaan säväyttänyt ja aika neutraali fiilis jäi, kun tämän kuivashampoon huomasin. En ole vielä kuivashampoota testannut ja toivon, ettei se jää inhottavan harmaan väriseksi tummiin hiuksiin.


Sitten ne kaksi tuotetta, mitkä sai itselläni aikaan plääh-fiiliksen.. Ida iholla-blogin Ida oli valinnut Cliniquen All About Eyes-silmänympärysvoiteen. Mulla tuli heti ajatus, että tämä tuote luultavasti jää kaapin perälle pölyttymään, koska näitä silmänympärysvoiteita löytyy jo niin monta kaapista. Aion kuitenkin tuotetta testata ja voihan se olla, että fiilis muuttuu tästä voiteesta.

Saara Sarvas kauneus ja kosmetiikka-blogin Saara oli valinnut Lumenen Arctic Sun Bronzer-aurinkopuuterin. Mun naama on aivan valkoinen, joten en ihan heti innostu aurinkopuutereista, jos ei oikeasti kasvojen iho ole yhtään ruskettunut.



Mitä mieltä te olitte LivBoxista? Tuliko tuotteita mihin ihastuitte tai vihastuitte?

//It's that time of the month when the LivBox drops to the mailbox. In August's was Dolce&Gabbana's showergel, The Body Shop's Honeymania Body Butter, Batiste's XXL Volume Dry Shampoo, Clinique's All About Eyes and Lumene's Arctic Sun Bronzer.//

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti