keskiviikko 13. elokuuta 2014

Instagram

Jaahas - se olisi taas aika tyhjätä puhelin Instagram-kuvista myös tänne blogin puolelle. Huomasin, että olen alkanut enemmän ottamaan selfie-kuvia, kun pidennykset palasi. Heti, kun hiukset on kunnossa, niin on selvästi vähän enemmän tyytyväisempi omaan ulkonäköön :).


1. & 2. Pidennykset tekivät paluun ja olihan ne pakko heti ikuistaa myös puhelimella.
3. Tontilla ihasteltiin parvekkeen ja kuistin kaiteita - nyt ne on jo valkoiset :).
4. Neilikoita tuli ostettua kotia kaunistamaan.


1. Kesään kuuluu tuoreet marjat, joten olenkin herkutellut monena päivänä puutarhavadelmia.
2. Keväällä meidän mökkijärvelle tuli joutsenperhe, jossa kaikki neljä poikasta ovat onneksi selvinneet elossa :).
3. & 4. Auringonlaskua Iso-Vuorijärven maisemissa.


1. No ne sormukset.
2. Huuto.netin ihmeellisestä maailmasta löytyi täydellinen clutch.
3. Porvoossa syötiin fiinisti.
4. Olin aivan unohtanut kuinka ihanaa on kihartaa hiukset, kun on pidennykset.


1. Ja pidennykset suoristettuna. Kyllä ne kiharat on mun juttu.
2. Diego on ihmetellut pöydälle ilmestynyttä tuuletinta.
3. & 4. Geokätköilun yhteydessä napatut kuvat. Tuo siltakuva onnistui täydellisesti.


1. Aatu on viihtynyt tiiviisti mun vieressä, kun olen Netflixistä kytännyt The Killing-sarjaa.
2. Sunnuntain shoppailu aloitettiin kaverin kanssa Mäkkärissä kahvilla.
3. Käytiin sunnuntaina Mänttässä ja mä edelleen kauhistelen tuota "taidetta", mikä on tehty Mänttän kirkkoon.


1. Kyllähän yksi selfie pitää ottaa, kun on geokätköilemässä?
2. Äidillä on aina täydelliset kukat.

//You can follow me in Instagram lillil89//

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti