keskiviikko 20. elokuuta 2014

Kolmas kerta toden sanoo


Huomenta! Mulla on mennyt parin päivän suunnitelmat ihan uusiksi syystä, että toisesta, minkä takia esimerkiksi eilen en vaivautunut tulemaan enää koneen ääreen kirjoittamaan blogia. Olen myös hiljaa mielessäni nauttinut näistä kahdesta sadepäivästä, koska syksy alkaa olemaan jo täällä. Maanantaina Tampereelle suunnatessa sai pitkästä aikaa laittaa neulepaidan päälle. Vielä odottelen niitä nahkatakkikelejä.

Maanantaina tosiaan suuntasin heti aamulla Tampereelle, koska mulle hakattiin viimeksi otetut tatskat uudestaan - kolmannen kerran... Keväällä otin kyynärvarteen Stay strong-tatuoinnin ja nilkkaan sulan ja be free-tekstin. Tekstit kestivät vain muutaman hassun päivän ja näyttivät siltä, että olen kirjoittanut ihooni todella huonolla tussilla. Sulka pysyi onneksi hyvänä, joten sille ei tarvinnut tehdä mitään. Kävin toisen kerran hakkauttamassa tatskat ja nyt ne tekstit pysyivät vain päivän. Mulla alkoi jo oikeasti mennä hermo, koska ikinä ennen tämmöistä ei ole käynyt. Kun tatskoja hakattiin, niin ihmettelin, että miksi tää ei ollenkaan satu tällä kertaa ja puolet ajasta tuntui, ettei neula ota edes ihoon kiinni. Nyt kolmannelle kerralla tatuoija sanoi, että hakkaa ne syvempään, että varmasti pysyvät. Nyt on kaksi päivää takana ja tekstit näyttävät ainakin vielä hyviltä. 

Mua ei ole kyllä pitkään aikaan mikään turhauttanut näin paljon kuin nämä tatuoinnit. Tai siis niiden teko... Nyt harkitsen vakavissani, että menen aivan eri liikkeeseen, kun otan seuraavan tatuoinnin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti