perjantai 8. elokuuta 2014

Konjakin värinen clutch

Mä sain taas todeta viime viikolla, että kyllä Huuto.net on hyvä keksintö. Huomasin, että Secret Wardrobe-blogin Anna-Maria on laittanut Huutoon muutamia vaatteitaan ja laukkuja myyntiin, joten päätin käydä katsastamassa olisiko sielä mitään, mitä minä voisin huutaa. Onneksi kävin, koska löysin aivan ihanan konjakin värisen clutch-laukun. Olen etsinyt konjakin väristä laukkua jo pitkään, mutta kaikki kivat yksilöt ovat aina olleet liian kalliita, joten en ole löytänyt sitä omaa laukkuani. Tämä H&M:n laukku oli kuitenkin juuri sellainen, mitä halusin, joten päätin yrittää onneani ja toivoin, että voittaisin huudollani laukun itselleni. 


Kerrankin minun huutoni voitti ja sain laukun alkuviikosta postissa :). Laukku oli todella hyvässä kunnossa ja sain vain olla tyytyväinen, että lähdin kyseistä laukkua huutamaan. 7€ (+2€ postikulut) laukusta ei ollut ollenkaan paha hinta! :)

Mulla on monesti Huuto.netissä käynyt niin, että olen korottanut jotain huutoa, mutta sitten minun huutoani on korotettu juuri ennen sulkeutumisaikaa ja moni ihanuus on karannut käsistäni. Täytyisi enemmän selata Huuto.nettiä, jos sieltä jatkossakin löytäisi yhtä hyvä kuntoisia tuotteita halvalla :).


 

2 kommenttia:

  1. Oli kyllä uskomattoman hyvä tuuri, kun sain tämän kaunokaisen itselleni :)

    VastaaPoista