lauantai 6. syyskuuta 2014

Elokuu pakettiin

Jes - vihdoinkin ollaan syyskuussa ja syksy on alkanut! Mä olen niin tyytyväinen, että säät ovat viilentyneet, nahkatakit ja neuleet on voinut kaivaa kaapista ja vihdoinkin voi laittaa nilkkurit jalkaan :). 

Ennen, kun ihan täysin siirrytään syksyyn, niin pitää purkaa vielä elokuun asiat. Äsken selailin elokuun kuvakansioitani ja tein heti huomion, että elokuussa tuli vähemmän blogattua ja otettua kuvia kuin heinäkuussa. 

Elokuun paras ostos:

Elokuun ehdottomasti paras ostos oli midi-sormukset, joista olen haaveillut pitkään.


Elokuun parhaimmat herkut:
Parhaimmat herkut olivat marjat! Kävin tänä kesänä paljon poimimassa eri marjoja ja tuoreet marjat ovat vain yksi parhaimmista asioista kesässä, nam.


Elokuun paras reissu:
Elokuussa teimme päivän reissun Porvooseen, mikä nousi tällä kertaa kuukauden reissuksi. Muita reissuja emme oikein tehneetkään viime kuukauden aikana.


Elokuun paras asukokonaisuus:
Elokuussa kulutin ihan älyttömästi shortseja, joten en yhtään ihmettele, että valkkasin kuukauden parhaimmaksi asuksi shortsiasun. Jos mulla on jotain ikävä kesästä, niin shortseja.


Siinä minun elokuun parhaimmat asiat. Vielä voisi yhden asian lisätä ilman kuvaa, elokuun paras päivä: 31.8. 1.hääpäivämme. Näin se aika vaan kiitää, mutta hyvä vain, koska kohta vuosi vaihtuu ja me pääsemme uuteen taloomme :).

Oletteko te suruissanne, kun kesä on ohi vai onko syksy suosikkivuodenaikanne? :)

2 kommenttia: