perjantai 19. syyskuuta 2014

Instagram


♥Auringonlasku.
 ♥10 km lenkki takana ja lopputuloksena hyvä fiilis ja yksi rakko.
♥Henna teki mulle kauniin ja uniikin avaimenperän.
♥Hennan kanssa vietimme pienoisen kahvihetken ja toivottoman kuvaushetken.


♥Kahvihetki.
♥Olen saanut otettua omasta naamastanikin viime aikoina kuvia.
♥Lauantaina kävimme Haraldissa syömässä ja kattokaa meidän jälkkäreitä!
♥Tampere, yö ja Ratinansilta.


♥Aatu on alkanut varastelemaan mun paikkoja. Aina, kun nousen ylös sohvalta tai tuolilta, niin Aatu on jo tunkenut paikalleni.
♥Hyvä naamapäivä, huono hiuspäivä.
♥Kellä menee jo hermo mun muumimuki-/kahvihetkikuviin?


♥Olen rakastunut noihin revittyihin farkkuihin ja Glitterin hopeisiin rannekoruihin.
♥Ruokailut varattu Voicen the Risteilylle!


//You can follow me in Instagram lillil89//

1 kommentti: