perjantai 12. syyskuuta 2014

Ostoksia ja höpötyksiä

Heippa! Mulla kävi viime viikolla ihan älytön tuuri - nimittäin voitin yhdessä kilpailussa. Yksi aamu mun puhelin soi ja vastasin ihan normaalisti. Puhelimen toisessa päässä olivat Voicen Lauri Kottonen ja Noora Hautakangas - olin voittanut liput Voicen the Risteilylle! Risteily on ensi viikolla ja mulla alkoi nousta esiin kauhea vaatekriisi. Päätinkin käväistä Ideaparkissa etsimässä itselleni vaatteita risteilyä varten.

Yritin etsiä itselleni hyvää yläosaa, millä viihtyisin tanssilattialla ja muutenkin mikä kestäisi biletyksen. Harmikseni en löytänyt kuin muutaman perustopin ja yhden hameen.



Ginasta löysin harmaan tavallisen topin ja mustan pitsihameen. Pitsihame oli aivan ihana ja nyt pohdinkin, että ottaisinko tämän hameen risteilylle. Ainoa ongelma on, että vielä pitäisi löytää hyvä yläosa hameen kanssa.


VILA yllätti minut täysin, koska en ole hetkeen löytänyt kyseisestä liikkeestä mitään. Nyt löysin samanmallisen topin kuin Ginastakin ja tykästyin yllätys yllätys topin leokuosiin. Olin jo kiikuttanut kassalle ruskean värisen topin, kunnes myyjä kysyi huomasinko topista tuo harmaan sävyistä versiota. En ollut tätä huomannut ja päätin ostaa molemmat, koska hintakaan ei ollut paha. 

Mä en ole ollenkaan risteilyihminen, mutta nyt olen todella innoissani tästä Voicen risteilystä. Lähden sinne kaverini kanssa ja odotamme molemmat ensi viikkoa kuin kuuta nousevaa. Saas nähdä millainen reissusta oikein tulee! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti