keskiviikko 10. syyskuuta 2014

Sporty Girl-kollaasi

Sporty Girl


Viime viikolla käväisin Stadiumilla ostamassa itselleni pari uutta pipoa lenkeille ja voi vitsit mulla tuli kauhea hinku hankkia uusia urheiluvaatteita. Tämän myötä kokosinkin Polyvoren avulla kollaasin urheiluvaatteista, joita voisin hankkia omaan vaatekaappiini. Kaikki tuotteet ovat saatavilla Zalandolta tai Nellyltä.

Mulla on vain mustia juoksutrikoita ja olen viime aikoina alkanut haaveilemaan hieman erilaisemmista pöksyistä. Kirkkaat värit ja erilaiset kuosit houkuttelisivat. Nämä Adidaksen juoksutrikoot ovat maltillisemmat, mutta silti näissä on jokin, minkä takia haluisin nämä itselleni. 

Maanantaina tajusin, ettei mulla ole mitään hyvää hupparia lenkeille. Kaikki nykyiset hupparit ovat jotain bändihuppareita ja eivät ole oikein tarkoitettu urheiluun. Polyvoresta bongasin Adidaksen tumman violetin hupparin, mikä on aivan ihana! Mun lempivärini on tumman violetti ja se taisikin olla syy miksi tähän huppariin tykästyin. Tykkään kuitenkin enemmän huppareista, joissa on vetoketju, koska ne on paljon helpompi tempaista pois päältä kiireessäkin. 

Urheilutopeissa ja -paidoissa suosin eniten pinkkiä. Se tuo ihanaa pirteyttä reeneihin ja sopii hyvin mustiin urheiluhousuihin.

H&M:stä ostin vuosi takaperin harmaat collegeshortsit, jotka päätyivät lopulta yövaatteiksini. Shortsit oli niin älyttömän mukavat jalassa, että ne tuntuivat paljon paremmilta kotivaatteina, kuin urheiluvaatteina. Tämän takia mun pitäisi nyt ostaa jotkut toiset urheilushortsit ihan oikeasti sitä urheilua varten.

Nyt suuntaan Ideaparkkiin ja katsotaan eksynkö Stadiumille tekemään ostoksia ;).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti