tiistai 16. syyskuuta 2014

Viimeaikaiset treenit


Heippa! Ajattelin nyt tulla pikaisesti kirjoittamaan mun viime aikaisista urheiluista ja kuinka ne on oikein onnistunut. 

Ensinnäkin olen taas hurahtanut lenkkeilyyn. Aamulenkit voittavat helposti hikisen ja tunkkaisen aamusalin, joten kävelyä on nyt tullut tehtyä paljon enemmän kuin salitreeniä. Salilla en ole vielä saanut sellaista kipinää, mikä oli esimerkiksi vuosi sitten. Ehkä tähän on yksi syy, kun vaihdoin pienempään ja tylsempään saliin, jossa ei ole ihan niin hyvät mahdollisuudet kaikkiin treeneihin kuin aikaisemmassa salissa. 

Eilen päätin lähteä illalla vielä tekemään iltalenkin ja yleensä teen iltaisin aina tunnin lenkin. Eilinen lenkki ei kuitenkaan mennyt niin kuin elokuvissa.. Koko lenkin mua sattui nilkkoihin ja pohkeisiin (olisiko pitänyt uhrata hetki aikaa alkuverryttelylle) ja kipu ei vain laantunut, joten päätin kääntyä takaisin ennen kuin olin normikääntöpaikalla. Noh sitten silmääni lensi ötökkä - kyllä, SILMÄÄN. Mä inhoan kaikkia ötököitä, joten voitte kuvitella minkälaisessa paniikissa olin. Olin varmasti koomisen näköinen, kun yritin kävellessä katsoa kännykän etukameralla näenkö sillä, missä se ötökkä on. Onneksi sain ötökän nopeasti pois, mutta koko loppumatkan oikea silmä vuoti kuin Niagaran putous. Nice.

Muuten reenit on sujuneet ihan hyvin ja suht säännöllisesti. Olen huomannut, että mua auttaa todella paljon, kun viikonloppuisin suunnittelen tulevan viikon reenit valmiiksi. Valmis suunnitelma kannustaa enemmän toteuttamaan reenit. Tämänkin viikon olin suunnitellut valmiiksi, mutta nyt pidän tämän ja huomisen päivän vapaata reeneistä, koska aamulla heräsin flunssaisena. Torstaina en todellakaan halua olla kipeänä, kun suuntaan kaverini kanssa Voicen risteilylle. 

Vielä pitäisi saada kaivettua se kipinä niihin salitreeneihin ja olen miettinyt pitäisikö mun vaihtaa takaisin vanhalle salille, jossa on paremmat mahdollisuudet reeneihin...

Ensin koin huonoa omatuntoa, jos viikkosuunnitelmani ei toteutunut reenien suhteen, niin hyvin kuin olin suunnitellut. Nyt en jaksa ottaa stressiä, jos pari reeniä jää väliin, koska edes ne muutamat reenit ovat parempia kuin se, että ei tekisi mitään :).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti