tiistai 9. syyskuuta 2014

What's in my bag?

Huomenta! Mun on ollut tarkoitus tehdä jo pitkään tämmöinen What's in my bag-postaus, mutta aina se on jäänyt. Viikonloppuna päätin, että nyt tulevana viikkona kyllä teen tämän postauksen ja aloin miettimään tekisinkö tavallisen postauksen vai videopostauksen. Päädyin lopulta tavalliseen postaukseen, koska yksinkertainen on mun juttu.


Tämä on tosiaan nyt yleisin laukkuni sisältö, jos minulla on käytössä hieman suurempi laukku. Enemmän käytänkin arjessa suurempia laukkuja, koska kamerankin pitää mahtua mukaan.


1. Kalenterit / Calendar and blogcalendar. Pidän aina mukana kalenteriani ja vielä lisäksi blogikalenteria, koska ikinä se ei katsoa aikaa tai paikkaa, missä tulee idea postaukseen.
2. Victoria's Secret's body mist. Kesällä mulla muotoutui tapa, että aina laukkuun laitoin jonkin VS:n body mistin ja tapa on nähtävästi jäänyt. Ennen kuljetin mukana hajuvesien pieniä testeripulloja, mutta ne aina meinasivat unohtua pienen kokonsa takia laukkujen pikkutaskuihin.
3. Rahapussi / Wallet.
4. Kännykkä / Phone.
5. Huulirasva / Lip balm (Maybelline's Baby Lips). Nyt viileempinä ilmoina mulla on alkanut huulet kuivumaan, joten olen laittanut laukkuun aina jonkun huulirasvan, että niitä huulia muistaisi rasvata päivän aikana.
6. Kynä / Pen. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin se, että tarvitsisit kiperästi kynää, mutta sellaista ei löydykään laukustasi eikä autosta. Tämän takia yleensä kuljetan laukussani useampaa kynää, mutta tällä kertaa laukussa oli vain yksi kynä.
7. Avaimet autoon ja kotiin / Keys.
8. Särkylääkkeet / Painkillers.
9. Harja / Brush (Tangle Teezer).

Jos olette tehnyt tai aiotte tehdä tämmöisen What's in my bag-postauksen, niin saa laittaa mulle linkkiä kyseiseen postaukseen :). Olisi kiva käydä katsomassa, mitä muiden laukut ovat syöneet :).

6 kommenttia:

  1. Oi kuinka kiva postaus! Tällaiset postaukset on niin mielenkiintoisia:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sofia :) Itsekin tämmöisiä tykkään lukea :)

      Poista
  2. Nämä on niin kivoja postauksia, pitää harkita jos toteuttaisi itsekin tämmöisen. Edellisen tekemisestä on kuitenkin aikaa jo vierähtänyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilman muuta tee! :) Olisi hauska nähdä, mitä sun laukuista yleensä löytyy :)

      Poista
  3. Kiva postaus! :) Miks mun laukussa ei oo ikinä noin järkeviä tavaroita?? :D
    Tässäpä mun postaus: http://jepa-ilvu.blogspot.fi/2014/09/whats-in-my-bag.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Jenni :) Mulla oli ennen paha tapa säilöö laukkuihin kaikki mahdollinen roina ja laukut pursus kuiteista ja kaikesta muusta. Opin kuitenkin tosta pois ja nyt on laukut pysynyt ihmeen siistinä :)

      Poista