lauantai 11. lokakuuta 2014

25-vuotta

Kuvat täältä

Tänään on taas se päivä vuodesta, kun minun mittariini pamahtaa uusi vuosi - tällä kertaa lukema näyttää 25. Hui, sehän on puolet 50 vuodesta. Olen tämän vuoden aikana huomannut, että olen todella paljon miettinyt elettyä aikaa ja sitä kuinka lyhyt ihmisen elämä on. 25 vuotta ovat sujahtaneet johonkin ja tuntuu, että varsinkin viime vuodet ovat menneet silmänräpäyksessä. Lapsena vuodet tuntuivat ikuisuudelta ja kesälomat kestivät monta kuukautta - ainakin siltä se tuntui. Nyt viikon jälkeen aina ihmettelee, että miten päivät kuluivat niin nopeasti.

Tämä viikko on ollut todella stressaavaa, koska tiedän, että Kimmo on järjestämässä mulle jonkinlaiset synttäribileet. Paikka ja aika ei ole tiedossa - eikä myöskään kaikki vieraat. Minä en pidä yllätyksistä, joten voitte kuvitella kuinka olen hermoillut koko viikon. No, nyt saan vain toivoa, että Kimmo olisi ottanut toiveeni muistiin ja kaikki onnistuisi tämän päivän aikana mukavasti.

Blogi hiljenee loppu päiväksi ja huomenna palailen linjoille, jos olo antaa myöden :).

//Hey guys, today is my birthday!//

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti