torstai 30. lokakuuta 2014

Blog by the book

Kerroin teille, että mua on nyt oikein kunnolla lykästänyt, koska olen parin viikon sisällä voittanut kolmessa blogiarvonnassa. Osallistuin Focus on Fashion-blogissa olleeseen arvontaa, jossa palkintona oli tämä uusi ja paljon puhuttu Blog by the book-kirja. Minun piti tämä kirja ostaa, mutta onneksi en löytänyt sitä Jyväskylän shoppailureissulla, koska muutaman päivän päästä sain Sallalta sähköpostia, että olin voittanut arvonnassa :).


Kirja saapui minulle tiistaina ja heti aloin sitä selailemaan. Kirja on ihanan pastellisävyinen ja Miki Toikkasen kuvat kirjassa ovat upeita. Samana päivänä luin jo suurimman osan kirjasta ja oli todella kiva lukea vinkkejä bloggaamiseen tunnetuilta bloggaajilta. Eniten olin innoissani Focus on Fashion-blogin Sallan ja MouMou-blogin Iinan haastatteluista, koska heidän blogejaan olen seurannut jo monta vuotta. Tämän kirjan avulla löysin myös monta blogia, joista en ole kuullutkaan ja näin sain uutta luettavaa blogilistalleni. Kannattaa ehdottomasti hankkia tämä kirja, jos haluaa hyviä vinkkejä bloggaamiseen! :).

4 kommenttia:

  1. Tuo kirja on kuin karkki! :) Mä kans tykkäsin tästä blogiopuksesta valtavasti ja löysin paljon uusia blogeja luettavakseni sen sivuilta! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla tuli kirjan värimaailmasta ihan mieleen kaikki söpöt kuppikakut :) Tämä opus oli kyllä mielenkiintoinen ja sisälsi paljon hyviä vinkkejä :)

      Poista
  2. Vieläkään en ole tätä hankkinut, vaikka taroitus on kyllä ollut. Pitäisi saada aikaan vaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa hankkia, koska on tämä lukemisen arvoinen opus ainakin omasta mielestäni :)

      Poista