tiistai 21. lokakuuta 2014

Kun Noisy may vei sydämeni


Kaulahuivi / Scarf - Gina Tricot
Paita / Sweater - Noisy may, Nelly
Laukku / Bag - Carpisa
Farkut / Jeans - Vero Moda
Kengät / Shoes - H&M

Tein vähän aika sitten kollaasin syksyn haaveasusta ja kollaasin yksi ehdoton suosikkini oli harmaa collagepaita. Törmäsinkin melkein heti kollaasin tehtyäni Nellyn sivuilla Noisy mayn harmaaseen paitaan (mikä ei siis ole collagepaita) ja mun oli pakko klikata se ostoskoriin. Paita saapui minulle viime viikolla olen siihen todella tyytyväinen. Se on ihanan rento, mutta ei niin rento, että sitä kehtaisi vain kotona käyttää. Paita on aika ohut, joten näin kylmillä säillä pitää olla takki paidan päällä, että tarkenee ulkona.

Eilinen päivä meni pitkälti kotona, mutta aamupäivän viiletin asioilla, joten asun piti koostua hieman muustakin kuin kotivaatteista. Tiesin jo aamulla, että haluan päälleni laittaa tämän uuden Noisy mayn paidan ja päätin yhdistää siihen mustaa ja valkoista. Mulla on tullut kauhea villitys mustan, valkoisen ja harmaan yhdistämisestä ja itse tykkään tästä asusta todella paljon. 


Olen moneen kertaan ihastellut Noisy mayn vaatteita Vero Modalla, mutta koskaan ei ole tullut ostettua kyseistä merkkiä. Tämän paidan ansiosta varmasti jatkossakin hankin Noisy mayn vaatteita :).

Nellyn paketissa tuli vielä yksi viininpunainen juttu, joten katsotaan saisinko sen yhdistettyä seuraavaan asuun ;).


*Blogikirjoitus sisältää useita linkkejä, jotka on bloggaajalle tuloa tuovia mainoslinkkejä.

//My yesterday's outfit. I bought this gray Noisy may's sweater from Nelly.//

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti