perjantai 17. lokakuuta 2014

Kyllä nyt on lahjottu!

Tänään kävin ulkona kuvailemassa kaikki lahjani ja olihan tuossa aikamoinen homma. Lahjoja oli ihan älytön määrä ja tuli ihan lapsuusmuistot mieleen, kun aina synttäreillä sai hirmuisesti lahjoja. Enää näin aikuisena lahjojen saanti ei ole se tärkein asia vaan se, että voi juhlia vanhenemistaan läheisten ihmisten seurassa. Tänään, kun katselin lahjoja niin en voinut muuta kuin mielessäni todeta kuinka hyvin läheiseni minut tuntevat. Kaikki lahjat olivat aivan ihania, joten kiitos vielä teille rakkaat ystäväni ♥.


Rakastan yli kaiken Iittalan astioita ja nytkin sain pari ihanaa Iittalan tuotetta. Siskoni oli hankkinut poikaystävänsä ja hänen veljensä kanssa yhteisen lahjan minulle ja olivat päättäneet hankkia Iittalan Kastehelmi-sarjan kakkualustan. Tykkään tosi paljon Kastehelmi-sarjasta, joten tämä lahja kyllä osui ja upposi. Kastehelmi sarjaa mulla ei ole entuudestaan kuin yksi kynttilätuikku, jonka olen myös saanut siskoltani. Yhdeltä kaveripariskunnalta sain Iittalan viinilaseja - nämä tulevat kyllä hyvään käyttöön, kun sitä viiniä tulee aina litkittyä illanistujaisissa :).

Mä olin hieman jo arvannutkin, mitä tulen saamaan anopiltani ja appiukoltani lahjaksi. Anoppi on kova tekemään villasukkia ja olemme saaneetkiin näitä aina joululahjaksi. Arvasinkin, että nyt varmaan anoppi on kutonut mulle villasukat myös syntymäpäivälahjaksi - oli vielä hyvin muistanut lempivärini. Sain heiltä myös lahjakortin Kodin1:n - tämä lahjakortti tulee kyllä tarpeeseen, koska usein löydän Kodin1:stä kaikki sisustusesineet kotiimme.


Henna yllätti mut täysin lahjallaan, koska hän oli tehnyt osan lahjasta itse. Hän oli ostanut KICKS:n lahjakortin ja tehnyt itse polttopiirtokynällä meille nimikyltin. Sukunimen olen pitänyt poissa blogista, joten nyt on vähän harmi, kun en pysty kylttiä näyttämään kokonaisuudessaan. Mutta sen voin kertoa, että se on upea ja tulemme luultavasti laittamaan sen postilaatikon luo.


Hennan velikin oli päättänyt räväyttää ja oli piirtänyt minusta ja Kimmosta karikatyyrisen kuvan, mikä oli laitettu kehyksiin. Väreihin hän oli laittanut violettia, koska kuuli, että meidän makuuhuoneeseen tulee tehosteväriksi violetti. Tämä kuva pääsee siis koristamaan makuuhuonettamme :). Hennan veli oli ottanut viikinkiaihetta mukaan piirrustukseensa, koska Kimmo on todella kiinnostunut viikingeistä.

Yhdeltä ystävältäni sain lahjaksi osittain koomisen lahjan ja hän hieman mua pelottelikin, että mä voin joko alkaa itkemään tai nauramaan, kun näen lahjan. Lahja oli laitettu lahjapussukkaan, mitä koristi huvittavat kirahvit. Pussissa oli Hello Kitty saippuakuplia ja Disneyn värityskirja. Meillä on hieman aina omaa huumoria liittyen syntymäpäiviin, joten tämän takia osa lahjasta ei ollut ihan vakavissaan ostettu ;). Lahjapussissa oli myös upea kynttilälyhty ja hopeinen kynttilä. Itse asiassa mulla on tuo samainen lyhty, mutta eihän toinen haittaa mitään. Korttikin oli valittu huumorilla.

Toiselta kaveripariskunnalta sain Muumi kakkualustan, mitä en pystynyt kuvaamaan, koska eilen laitoin sen päälle leipomani juustokakun. Olen himoinnut tuota kakkualustaa jo pitkään, mutta en ole koskaan sitä raaskinut ostaa.

Kyllähän niitä lahjoja kertyi taas tänä vuonna ja saan olla kyllä todella kiitollinen kaikista ihanista ihmisistä, joita mun ympärilläni on :). Olette te kyllä huippuja!

1 kommentti: