perjantai 3. lokakuuta 2014

LivBoxin tuotteet testissä

Tänään saapui lokakuun LivBoxi ja ajattelinkin, että nyt on sopiva aika kertoa teille minun mielipiteeni parista syyskuun LivBoxin tuotteesta, ennen kuin esittelen tämän kuun boxia. Tosiaan syyskuun boxissa oli Lumenen Clear It Up!-puhdistusgeeli ja L'Oréalin kosteuttava päivävoide, mitkä tarvitsivat hieman pidemmän testailuajan.


Molemmat tuotteet olivat ainakin minun kohdallani pettymys. Lumenen puhdistusgeeli ei puhdistanut kunnolla silmämeikkiä ja aina puhdistuksen jälkeen näytin pandakarhulta ja loput meikeistä piti putsata muilla tutuilla ja tehokkailla meikinpoistoaineilla. Meikkipohjan sain puhdistettua pois geelillä, mutta eihän se riitä puhtaaseen ihoon. Tämän takia olenkin käyttänyt meikinpuhdistusliinoja ensin, joilla olen saanut silmämeikinkin pois. Sen jälkeen olen vielä puhdistanut kasvoni tällä Lumenen Clear It Up!-geelillä. Geeliä myös kului kuukauden aikana enemmän kuin pitäisi, koska tuo tuubi ei mielestäni sovellu parhaiten geelille. Aina tuubia puristaessa geeliä tuli kädelle aivan liikaa. 

L'Oréalin kosteuttava päivävoide oli inhokkini syyskuun LivBoxista. Olin kuullut kehua tästä sarjasta ja olin jo kuvitellut mielessäni tämän voiteen olevan melkeinpä täydellinen. No joillekin se ehkä on täydellinen, mutta minun iholleni se ei sopinut ollenkaan. Ihoni alkoi kukkimaan naamasta ihan älyttömästä ja päätin lopettaa päivävoiteen käytön, jos se johtuukin siitä. Viikko päivävoiteen käytön lopettamisesta kasvojeni iho rauhoittui ja näpyt katosivat. Tästä voimme siis päätellä meinaanko käyttää tätä voidetta jatkossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti