tiistai 28. lokakuuta 2014

Nutribullet

Tällä hetkellä tunnen itseni oikein Hannu Hanheksi, koska olen nyt viimeisen kahden viikon aikana voittanut kolmessa blogiarvonnassa :). Ensimmäinen palkinto saapui minulle perjantaina postissa ja nyt sain sen vihdoinkin kuvattua ja testattua. Voitin Lauran blogiarvonnassa Nutribullet-tehosekoittimen! Olin niin innoissani, kun sain kaimaltani sähköpostia voitostani, koska tämä tehosekoitin tuli kyllä tarpeeseen! Mulla on olemassa OBH Nordican-tehosekoitin, mutta se ei kunnolla soseuta esimerkiksi marjoja ja aina lyhyenkin käytön jälkeen koneesta nousee palaneen käry. Minulla olikin suunnitelmissa ostaa taloomme uusi tehosekoitin, mutta nyt ei enää tarvitse :). Tämä blenderi pääsee talomme keittiössä kunniapaikalle :).


Totesin paketin avattuani, että tämä tehosekoitin on jo ulkonäöllisesti aivan ihana ja sormet syyhysi päästä testaamaan blenderiä. Elloksen sivuilta katselin hieman etukäteen ennen kuin paketti minulle saapui, että mitä tämä 119,90€ arvoinen paketti pitääkään sisällään. 
Paketissa on: 
- Nutribullet-moottori
- Nutriblast-terä
- Jauhatusterä

- 2 pientä säiliötä, yksi kahvallinen ja yksi kahvaton
- 1 iso säiliö
- 2 rengasta, jotka kiinnitetään säiliöön
- 1 ruokaohjekirja (englanninkielinen)
- 1 käyttöohje (englanninkielinen)


Paketti on mielestäni todella kattava, koska pakettiin tosiaan kuuluu myös nuo kaksi eri kokoista säiliötä, joita voi käyttää myös mukeina. Kannet takaavat sen, että juoma pysyy mukissa ja muki onkin helppo ottaa mukaan, kun lähtee liikenteeseen.

Testasin heti Nutribullet blenderiä, kun olin ensin hieman tutustunut käyttöohjeisiin. Viikonloppuna olin ostanut jo valmiiksi hedelmiä, joita halusin ensimmäiseen smoothieen. Laitoin blenderiin appelsiinia, kiiviä ja tuoremehua. Tästä yksinkertaisesta yhdistelmästä tuli todella herkkullinen ja raikas juoma.. Mä olen niin onnellinen tästä voitosta, koska tämä auttaa mua hieman terveellisempään ruokavalioon. Olen jo suunnitellut paljon erilaisia marja- ja hedelmäyhdistelmiä joita haluan smoothieissa kokeilla :).

Jos teillä on jotain suosikki smoothieohjeita niin olisin todella kiitollinen, jos laittaisitte kommenttiboxiin ohjeita. Olisi hauska päästä kokeilemaan muidenkin hyväksi todettuja smoothieita :).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti