maanantai 20. lokakuuta 2014

Pieni rentoutumishetki


Arjessa tärkeimpiä hetkiä ovat ne pienet rentoutumishetket, kun saat vaan olla ja laittaa aivot narikkaan. Tällä hetkellä olen vielä kotona ja luulisi, että mulla on pelkkää rentoutumishetkeä mun arkeni, mutta ei tämäkään nyt täysin pidä paikkaansa. Arki koostuu tiskivuorista, pyykkivuorista, ruokaostosten teosta, ruoan teosta, blogin kirjottamisesta ja suunnittelusta yms. Usein illat sitten koostuvat sohvalla loikoilusta tai ystävien ja sukulaisten luona käymisestä.

Tänään kuitenkin pidin pitkästä aikaa täydellisen rentoutumishetken. Keitin itselleni kahvia ja kaivoin esiin uusimman Ellen, mitä en ole vieläkään ehtinyt vilkaisemaan. Rakastan näitä hetkiä, kun edessäsi on kuppi kuumaa kahvia ja täysin koskematon lehti. Kukaan ei puhu sinulle ja saat vain loikoilla sohvalla omassa yksinäisyydessäsi ja nauttia hetkestä. 

En yleensä keitä kahvia, kun olen päivisin yksin kotona. Senkin takia nämä yksin vietetyt kahvihetket ovat ihan parhaimpia, kun niitä on niin harvoin - harvoin tapahtuvia pieniä asioita osaa arvostaa :).

Olisi hauska kuulla kuinka te rentoudutte? :) Onko sielä sellaisia ihmisiä, jotka rentoutuvat parhaiten lenkkipolulla vai sohvalla viltin alla katsellen hyviä sarjoja?

2 kommenttia:

  1. Kuvan hetki kyllä menis mun rentoutumisesta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rentoutumishetki ei kyllä yleensä tarvitse muuta kuin hyvän ja uuden lehden :)

      Poista