keskiviikko 1. lokakuuta 2014

Syksyn takkia mä metsästän

Jackets


1. Vero Moda 2. VILA 3. Vero Moda 4. VILA 5. H&M

Mä olen tässä kuukauden jo pallotellut mielessäni millaisen takin hankkisin syksylle. Toissapäivänä päätinkin koluta netistä hieman takkivalikoimia ja kokosin kollaasin, mihin laitoin suosikkini syksyn takeista.

Aika tummalla linjalla mennään, mutta mukaan sattui yksi vihreäkin yksilö. Tämä vihreä takki oli toinen suosikkini näistä takeista. Eilen puhuinkin, että syksyisin haluan vaatteisiini viininpunaista, mutta tämän sävyinen vihreäkin houkuttelee aina syksyisin. 

Ehdoton suosikkini näistä takeista oli VILA:n valkomusta takki. En olisi ikinä uskonut, että pitäisin eniten tämän näköisestä takista, mutta jokin siinä vain kolahtaa ja kovaa. Ainut asia mikä tässä takissa harmittaa on suolainen hinta. VILA:n sivuilta katsoin, että hinta on 140€ ja luulenpa, etten ole valmis maksamaan niin paljon välikauden takista. 

Ajattelin käydä katsomassa tällä tai ensi viikolla H&M:ssä tuota bukleetakkia, minkä hinta on 60€. Jos takki olisi hyvä ja istuva, niin tuon summan voisin vielä pulittaa. 

Mä olen oikeasti todella huono takkiostoksissa, koska mä olen niin pihi. Kauniit takit ovat yleensä kalliita ja en ikinä raaski satsata takkiin. Tämän takia yritän mahdollisimman harvoin ostaa takkeja, mutta niiden vähyyden kyllä muistaa aina, kun vilkaisee vaatekaappiin. Toivottavasti nyt löytäsin jonkun riittävän lämpöisen takin syksyn päiville.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti