maanantai 27. lokakuuta 2014

Tämän hetken aakkoset

Blogeissa on kauan pyörinyt Elämäni aakkoset-postaus ja itsekin sen olen aikoinaan toteuttanut. Kipeän käden takia en saanut eilen mitään aikaiseksi blogin suhteen, joten kehittelin nyt tylsyyksissäni tämmöisen Tämän hetken aakkoset-postauksen. Elämäni aakkosiin verrattuna tämä ei ole niin syvällinen vaan halusin koota tähän asioita, mitkä ovat itselläni pinnalla juuri tällä hetkellä.

Aamut - Näin pimeänä aikana olen taas alkanut vihaamaan aamuja, koska en vain meinaa päästä ylös sängystä pimeyden takia. 

Jannica B - Olen koukuttunut Jannica B:n uusiin biiseihin, varsinkin Tahdon ja Pöly biisit soivat mulla kokoajan.

Celsiusasteet - Vaikea kirjain, mutta heti tuli mieleen asteet. Asteet heittävät päivittäin ihan erilaisia lukemia ja ihoni reagoi tähän vaihteluun heti.

Diili - Työasioissa viime viikko oli todella hyvä, koska saimme hyvän diilin tehtyä.


Erakoituminen - Olen tuntenut pitkään jo erakoitumista, koska päivät menee yksin kotona. Illat tottakai kuluu aviomiehen kanssa, mutta olisi niin kiva tavata uusia ihmisiä tai käydä jossain enemmän.

Ford - Rakas Fordini on nyt muutaman päivän korjauksessa, koska pari viikkoa sitten saatoin ajaa pienen kolarin. Oikeasti sitä ei voi kutsua edes kolariksi, koska vauhtia ei ollut ja osuma on vain pieni töytäisy.

Mikael Gabriel - En ole mikään suuri rapfani, mutta kuulin pari kuukautta sitten ystäväni luona Mikael Gabrielin Päästä mut pois biisi ja rakastuin siihen täysin. 

Hermot - Mulla on ollut jonkun aikaa jo hermot tosi kireellä ja ärsyynnyn todella helposti. Luultavasti stressi on vain talon takia niin suurissa ulottuvuuksissa, ettei pää kestä käsitellä muita asoita.

Instagram - Olen taas niin koukuttunut Instaan, että huh huh. Selailen aina Instan uusimmat kuvat monta kertaa päivässä ja olen alkanut nyt metsästämään Instasta erilaisia leivoskuvia nostattamaan leivontainspiraatiotani.


Joulu - Mä en ole mikään jouluihminen, mutta nyt olisi kauhea into hankkia joululahjat valmiiksi ja olisi ihana päästä viettämään joulua uuteen taloon.

Käsineet - Olen yrittänyt metsästää itselleni nahkakäsineitä, mutta en ole löytänyt vielä mitään itseäni miellyttäviä. Ginasta löysin kuitenkin kivat harmaat käsineet, mitkä tosin ovat ihan villaa, ja nyt käyn mielessäni tahtojentaistelua hankinko nämä Ginan käsineet vai jatkanko nahkakäsineiden metsästämistä.

Lumene - Olen parin viime kuukauden aikana testaillut muutamia Lumenen meikkejä, jotka ovat olleet minulle tuntemattomia. Olenkin ollut kaikkiin tuotteisiin todella tyytyväinen ja taas respect Lumenea kohtaan on kasvanut.

Matkat - Matkakuume on iskenyt muhun todella kovaa! Pari päivää sitten jopa selailin matkoja USA:n, mutta sekin pitää vielä jättää haaveisiin, koska kaikki raha ja aika menee taloon.

Netti - Mä varmaan sekoisin täällä mökillä, jos ei olisi nettiä käytettävissä. Suurin osa meidän tavaroista on laatikoissa säilytyksessä, kunnes pääsemme muuttamaan, joten kovin paljoa täällä mökillä ei keksi tekemistä. Sen takia nettiä käytän päivän aikana hyvin paljon.

Olympus - Olen vieläkin niin innoissani tuosta uudesta kamerastani ja tyytyväinen itseeni, että vihdoinkin raaskin sen ostaa. Eilen tutustuin kameran säätöihin hieman enemmän, mutta kipeän käden takia kuvailut jäivät käteen.

Peukalo - Peukalo on tosiaan paketissa ja huomenna tulee lääkäriltä tulokset onko se murtunut vai ei. Särky on jatkuvaa ja mä niin odotan sitä tunnetta, kun ei enää ole särkyä missään.

Q - Tällä hetkellä ei tulee mitään mieleen tästä kirjaimesta.

Rajaukset - Tarkoitan rajauksilla silmien rajausta. Eilen selailin uutta Cosmoa ja siellä oli arkimeikkiin annettu pieni piristysvinkki räväkillä rajauksilla. Vähän alkoi tekemään mieli testata itsekin, mutta luultavasti en sellaisilla rajauksilla uskaltaisi lähteä julkisille paikoille.

Smoothiet - Voitin yhdessä arvonnassa blenderin ja nyt on kauhea hinku tehdä erilaisia smoothieita. Tästä blenderistä enemmän asiaa myöhemmin.


Talo - Raksahommat ovat tällä hetkellä meidän tärkein asia ja taloa tulee mietittyä päivittäin. Ei enää kauaa, että pääsemme muuttamaan meidän ihanaan taloomme.

Unet - Viime aikoina olen nähnyt ihan käsittämättömiä unia ja todella paljon painajaisia. Yksi yö näin neljä kertaa painajaista ja aina heräsin, kun sydän hakkasi tuhatta ja sataa.

Vain elämää - Olen netistä katsonut vain pari jaksoa Vain elämää-sarjaa ja jotenkin en ole jäänyt siihen tänä vuonna koukkuun, kuin aikaisemmin. Artistit ovat todella hyvät tällä kaudella, mutta jokin nyt ei vain nappaa.

Write me a love song - Blogiani olen nyt ahkeraan rustannut ja haluaisin vielä niin paljon enemmän panostaa tähän. Blogi on sellainen harrastus, josta nautin täysin ja aina on mukavaa istahtaa koneen ääreen kirjoittamaan uutta postausta.

X - Tämäkään kirjain ei herätä mitään sanaa mieleeni.

Ystävät - Ystävät ovat olleet paljon mun mielessäni viime aikoina, koska he kaikki ovat mulle niin tärkeitä ja ilman heitä mä olisin varmaan jo täysin turhautunut täällä mökillä. Iltaisin maratonpuhelut ystävien kanssa ovat parhautta.

Z - Tämäkin on aika turha kirjain.

Å - Tämän hyppään myös yli.

Äiti - Äitin kanssa olen viettänyt nyt todella paljon aikaa ja olenkin saanut hänestä itselleni uuden salikaverin.

Örkki - Halloween on ensi viikolla ja me emme millään tavalla vietä tätä kaupallista juhlaa. Olen kuitenkin netistä bongannut monia hauskoja Halloween kakkuja ja leivonnaisia, joissa on örkkejä ja kaikkea muuta "pelottavaa". Tekisi itsekin mieli leipoa jotain Halloweeniin liittyvää vaikka vain huvin vuoksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti