lauantai 1. marraskuuta 2014

1. marraskuuta

Marraskuun ensimmäinen päivä - miten ihmeessä tämä aika menee näin nopeasti? Juurihan oli 1.lokakuuta ja odottelin syntymäpäiviäni. Marraskuu alkoi ainakin hyvin talvisissa fiiliksissä, koska ulkona oli kasvit peittyneet kuuraan ja aamulla oli hieman pakkasta. Nyt on onneksi jo plussan puolelle siirrytty, jos tuohon lämpömittariin on uskominen.

Yleensä mä aina säpsähdän kauhusta, jos näen lunta tai kuuraisen maan, mutta en tällä kertaa. Ikkunasta ihailin upeaa valkoista maisemaa ja se toi mulle hymyn huulille. En edelleenkään välitä kylmästä, mutta kuurainen tai luminen maisema muistuttaa heti minua, että kohta me pääsemme muuttamaan taloomme. Tämän takia kuukausien päivät saavat minun puolestani mennä nopeaan, että muutto tulisi nopeammin meille ajankohtaiseksi :).

Mun oli pakko ottaa kamera käteen ja mennä kirpsakkaan säähän ottamaan pari kuvaa upeasta luonnosta. Nämä kuvat on otettu Olympuksen kameralla ilman mitään suodattimia.







Minä vietän marraskuun ensimmäistä päivää Hennan kanssa, koska ajattelimme juhlistaa Halloweenia. Itse en niin paljoa välitä tästä kaupallisesta juhlasta, mutta tykkään kaikista teemajuhlista. Minä en pukeudu mitenkään ihmeellisesti, mutta teemme meille molemmille jotkut Halloweeniin sopivat meikit - toivottavasti niistä saadaa tänne blogiinkin kuvat :). Vietittekö te eilen Halloweenia vai onko bileet vasta tänään?

2 kommenttia: