perjantai 14. marraskuuta 2014

Biker-saappaat


Mulla on ollut "tällä hetkellä himoitsen-listalla" jo pitkään maskuliinisemmat saappaat ja eilen päätin vihdoin etsiä omaa silmääni (ja rahapussia) miellyttävät kengät. H&M:ltä oli tullut sähköpostiini uutiskirje, että osa kengistä on -30% alennuksessa, joten kävin tiirailemassa olisiko sielä saappaita alennuksessa.

Löysinkin nämä kollaasissa olevat saapikkaat ja hintakaan ei ollut ollenkaan paha. Hetken aikaa arvoin onko kengät tilaamisen arvoiset vai ei. Minua myös mietitytti sopisiko minun tyylini näin karskit kengät, mutta päätin ottaa riskin ja laitoin kengät tilaukseen. 

Mulla on ollut mielikuva saappaista, joissa olisi kultaisia yksityiskohtia, mutta nämä hieman neutraalimmat saapikkaat saavat näin alkuun kelvata :). Ja eihän sitä vielä tiedä tykkäänkö näistä kengistä ollenkaan. Sytyttääkö teitä tämmöiset biker-saappaat?

//Yesterday I ordered a biker boots from H&M. I've never owned so masculine shoes, so I don't know yet are these shoes my style or not. What do you think of biker boots?//

2 kommenttia:

  1. Kauniit saappaat. Minusta tuollaiset tuovat sitä jotain kaivattua rouheutta tyyliin aina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin olen ihastellut tämmöisiä biker-saappaita monien asuissa ja juuri se "kovuus" niissä kolahtaakin :)

      Poista