sunnuntai 2. marraskuuta 2014

Halloween

Heippa ihanat! Mitenkäs sielä ollaan selvitty Halloweenista? Itse vietin nyt ensimmäistä kertaa Halloweenia, koska niin kuin olen sanonut, en paljoakaan tästä juhlasta välitä. Nyt kuitenkin päätettiin Hennan kanssa viettää Halloweenia ihan jo sen takia, että päästään tekemään siistit maskeeraukset. Ensi vuonna voisi ihan pukeutua teeman mukaisesti, että kokonaisuus olisi parempi.

Henna teki mullekin maskeeraukset ja voi vitsit nämä oli hauskat. Taxikuskikin sai yöllä hyvät naurut, kun tuli mua hakemaan ja mietti uskaltaako ottaa mua edes kyytiin. Tänään on kuitenkin ollut ihanaa olla ilman meikkiä - kasvot kiittää.


Vietettiin siis Halloweenia ihan vain kahdestaan Hennan kanssa ja mietittiin, että ensi vuonna voisi alkaa näitä pirskeitä suunnittelemaan hieman aikaisemmin ja kutsua enemmän porukkaa. Ilta meni kuitenkin kahdestaankin ihan kivasti juomapeliä pelatessa ja jutellessa.

Lähdin takaisin kotiin kolmen aikaa yöllä ja olin tuossa vaiheessa jo hyvin selvinpäin, joten tänään ei ole ollut minkäänlaista krapulaa :). Unirytmi vaan meni nyt taas hieman sekaisin tästä yhden illan rilluttelusta ja nyt kauhulla odotan huomista, että kuinka mä pääsen ylös aamusalille. Väsymys hieman puskee päälle jo nyt, joten nyt en jaksa tämän suurempia kirjoittaa eilisestä illasta. Nyt on aika suunnata sohvalle kellimään, joten hauskaa sunnuntai-iltaa muruset!




3 kommenttia:

  1. mitä teit tolle meiä yhteiskuvalle ku mun punanen piilari on iha harmaa?? ::DDDDDDDD:D::DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mut hei kivaisaa oli<3
      ''eei vittu mikä eewertti!'' :--D

      Poista
    2. En ees huomannut :D Enpäs tiedä, mitä tolle on tapahtunut, koska en ees muokannut tota kuvaa paljon yhtään, koska noi kuvan sävyt oli muutenkin jo vähän päin pyllyä :D

      Poista