perjantai 7. marraskuuta 2014

Instagram

Huomenta! Meillä ollaan tänään herätty taas aikaisin perjantaihin, koska tänään suunnataan tontille mieheni ja appiukkoni kanssa :). Nämä aikaiset herätykset ei ole tehty mulle, mutta pakko mikä pakko. Ajattelin kuitenkin nopeasti tulla tekemään tämän Instagram-postauksen, koska eilen taas huomasin kuinka paljon Instagram-kuvia on kertynyt puhelimeen. Monissa blogeissa on näitä Instaweek-postauksia, mihin laitetaan viikon Instagram-kuvat. Tätä olen ajatellut itsekin toteuttavani, mutta mulla toi Instagramin päivittäminen on hieman aaltoilevaa. Tämä postausasia on kuitenkin sellainen, millä ei ole mitään kiirettä ja en jaksa ottaa siitä stressiä - saas nähdä mitä tulen tekemään näiden Instagram-postausten suhteen :).


1. Hirvimetsällä harmaassa säässä. Tässä en vielä aavistanutkaan kuinka päivä tulee päättymään.
2. Hirvestys loppui minun osaltani nopeasti, koska jätin peukaloni autonoven väliin.
3. Röntgen kutsui sormen takia, mutta onneksi sormi ei ollut murtumia!
4. Oltiin tontilla yksi perjantai hommissa ja ikuistin upean auringonnousun.


1. Härski on nyt löytänyt uuden nukkumispaikan pyykkitelineen alta ja on oppinut rennot asennot.
2. Vielä viime kuussa tässä maisemakuvassa olisi näkynyt upea ruska, mutta nyt puut ovat hyvin ankeat.
3. Diegolla on ollut pienestä pitäen jonkinlainen fetissi lavuaareihin ja nyt hän ottanut uudeksi kyttäyspaikakseen keittiön lavuaarin.
4. Tein viikko sitten jauhelihapiirakkaa ja olin todella tyytyväinen itse keksimääni reseptiin.


1. & 2. Olen nyt tehnyt uudella tehosekoittimellani vasta kaksi smoothieta: appelsiini-kiivismoothien ja mustikka-vadelmasmoothien.
3. & 4. Huomaa, että pimeys on tullut koska meillä selvästi lisääntyy lautapelien pelaaminen pimeään vuodenaikaan.


1. & 2. Halloweenia tuli vietettyä viime viikonloppuna tämmöisellä naamalla.
3. Mulla on lähtenyt ihan kivasti tämä terveellisempi marraskuu. En ole täysin herkkuja jättänyt pois, esimerkiksi jos menemme vanhempieni luo kylään niin sielä tulee syötyä keksiä kahvin kera. Lounaat ovat kuitenkin olleet salaatteja ja kotona napostelu on loppunut.
4. Olen yrittänyt ottaa myös tavaksi juoda kahvia, kun olen yksin kotona. Heti, kun on alkanut tekemään mieli jotain herkkua, niin olen keittänyt kahvit itselleni ja juonut sen ilman mitään keksejä yms. Kyllä tämä naposteluhimo varmaan joskus laantuu :).

//You can follow me in Instagram lillil89//

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti