lauantai 13. joulukuuta 2014

Joulukuun LivBox

Taas olisi aika kurkistaa, mitä löytyikään tämän kuun LivBoxista. Oli taas niin ihana saada tämä boxi, koska tuntuu, että saisi joka kuukausi yhden lahjan, kun LivBox saapuu. Ajattelin tuossa muutama päivä sitten, että miten ihmeessä joskus pärjään, kun LivBox loppuu ja ei saakaan joka kuukausi tätä ihanuutta postin mukana. Kaikkeen sitä tottuu n. 1½ vuoden aikana. Mutta kurkataanpas nyt niitä tuotteita ja jätetään turhat lässytykset tähän.


Olin aivan innoissani, kun laatikon avattuani huomasin, että pari meikkiä löytyi tuotteiden joukosta ja aloinkin näitä kahta heti ensimmäisenä tutkia. LivBoxissa tuli Paesen silmänrajauskynä, jossa on myös glitteriä. Tämä oli ihan hauska tuote tuon glitterin takia ja tätä täytyykin kokeilla ehdottomasti vaikka Uutenavuotena. Käytän aina nestemäisiä eyelinereitä, joten hetken voi kestää taas opetella tehdä rajaukset kynällä. Toinen kiva tuote oli Rimmelin ScandalEyes Retro Glam ripsiväri. Mulla kohta yksi ripsiväri, mitä käytän tällä hetkellä aikalailla päivittäin, alkaa olla loppumassa, joten tämä ripsiväri tuli hyvään saumaan. Ostan aina ripsivärin, jossa on todella iso ja tuuhea harja, joten tämä Rimmelin ripsari on varmasti juuri minulle sopiva ripsiväri tuuhean harjansa takia :).


Oli kiva huomata, että tämän kuun LivBoxissa oli muistettu myös miehiä tuoksunäytteellä. Boxista löytyi Calvin Kleinin Euphoria Gold tuoksu. Annoin tämän heti Kimmolle, mutta en ole vielä itse ehtinyt haistelemaan, miltä kyseinen tuoksu oikein tuoksuu.

Naisillekin oli laitettu Calvin Kleinin Revel hajuvesi, mikä oli omaan makuuni hieman liian vahva. Tuoksunäytteenä tämä hajuvesi menee, mutta en itse ostaisi tätä oikean kokoisena putelona. 

Nämä tuoksunäytteet ovat kyllä todella käteviä matkoille ja vaikka lyhyemmillekin reissuille, kun ei raaski pakata mukaan kallista ja helposti rikkoontuvaa hajuvesipulloa. Minä otan usein jonkun tuoksunäytteistä aina laukkuuni mukaan, jos tiedän, että olen koko päivän menossa ja jossain vaiheessa päivää olisi kiva lisätä suihkaus hajuvettä.


Minua alkoi ihan naurattamaan, kun boxista kurkisti Vichyn kosteusvoide, koska en ole vielä saanut aikaisempaakaan Vichyn voidetta tuhottua kokonaan. Vichyn tuotteissa ei ole mitään vikaa - ne ovat todella hellävaraisia iholle ja sitä minä ainakin tarvitsen herkän ihoni takia. Onkin kiva alkaa kokeilemaan tätä kosteusvoidetta jossain vaiheessa, mutta kulutan ensin vanhan Vichy purkin loppuun.

Herkkäihoisille löytyi joulukuun LivBoxista myös LV:n jalkavoide, mikä auttaa pehmentämään kuivia jalkoja ja kantapäitä. Minun pitää nyt myöntää, ettei minun kaapistani löydy juuri jaloille tarkoitettua voidetta, joten tämä kyllä tulee varmasti käyttöön, koska itselläni jalkapohjat kuivuvat todella helposti. Nyt, kun vielä muistaisi vain aina käyttää tätä rasvaa :).

LivBox tiimi lahjoi minua yhdellä ylimääräisellä tuotteella, kun olen ollut jo niin pitkään boxin tilaaja ja tällä kertaa tämä lisätuote oli Jamelan 24K Kultakollageeni silmänalusnaamio, mikä kiinteyttää ja vähentää turvotusta. Tämmöisiä silmänalusnaamioita en ole koskaan kokeillut, joten innolla odotan testailua.

LivBoxin yllättävin tuote oli käsintehdyt suklaatryffelit! En ole koskaan tämmöisiä maistanut ja en ole vielä uskaltanut edes laatikkoa avata. Laatikosta löytyy neljä suklaatryffeliä, joten taidan jakaa nämä Kimmon kanssa - eli siis annan hänen maistaa ensin onko nämä edes hyviä ja päättää sitten maistanko minä :).

LivBoxin tilaajille oli myös -10% alekoodi elämyslahjat.fi-sivulle, mutta itse jätän tämän nyt käyttämättä, koska olen jo kaikki joululahjat hankkinut, joten tällä ei ole minulle käyttöä :).

Mitäs mieltä te olitte joulukuun LivBoxista - hitti vai huti? Itse tykkäsin tästä boxista todella paljon ja innolla odottelen tammikuun boxia :).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti