lauantai 27. joulukuuta 2014

Joululahjat osa 1

Mun piti ensin tehdä vain yksi joululahjapostaus, mutta tänään aloin kuvailemaan joululahjoja ja muutamien lahjojen kanssa on pienoista ongelmaa. Nimittäin suurempia lahjoja on todella vaikea kuvata, kun sisällä ei riitä valo kuin yhdessä kohtaa, mihin nämä isommat lahjat eivät mahdu. Ulkonakaan ei oikein viitsi lahjoja kuvata, koska lumi. Tänään sain kuitenkin sisällä kuvattua osan Kimmon antamista lahjoista ja yhden kaverini lahjat, joten aloitetaan niillä.



Kimmo oli hankkinut kaikki lahjansa minun toivelistaltani, joten olin todella tyytyväinen hänen antamiinsa lahjoihin! Ensimmäisestä paketista kuoriutui kaksi Asoksen rannekelloa, jotka olivat luonnossakin yhtä kauniita kuin Asoksen nettisivuilla. Tumma rannekello pääsikin heti Joulupäivänä rannetta koristamaan :). Yhden Kimmon lahjoista olin jo osannut arvata, koska olin aivan varma, että hän ostaa minulle Kalevalan Tintti-riipuksen. Tämmöinen kaunokainenhan kuoriutui yhdestä paketista ja voi, että tuo koru on suloinen! Niin yksinkertainen, mutta kaunis :).



Yhdeltä ystävältäni sain kauniin lahjan, kun paketin uumenista löytyi mitä suloisempia puteloita ja purnukoita. Ystäväni oli hankkinut minulle ensinnäkin Bed Headin hiusmuotoiluvaahdon ja muotoilusuihkeen. Hän on kai tarpeeksi kuunnellut valitustani näistä minun kamalan ohuista hiuksistani ja kuinka näitä ei saa mitenkään pysymään muodossa :). Paketissa oli myös H&M:n suihkugeeli ja vartalovoide. H&M:ltä ystäväni oli vielä ostanut tämmöisen Body Splash-tuotteen ja nyt kaipailisin hieman apua - mikä tämä on? :D

5 kommenttia:

  1. nuo tigin tuotteet on molemmat tarkotettu muotoiluun ennen lämpökäsittelyä, toinen nesteenä ja toinen "vaahtosprayna", eli ei siis hiuslakkaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No katos niinpä onkin! :D Luin vain spray ja ajattelin sen heti olevan lakkaa :D

      Poista
    2. on muuten mielettömän hyvä tuote! :)

      Poista