tiistai 9. joulukuuta 2014

Koko maailma kalenterissa


Olen jo parisen vuotta teettänyt kalenterini persoonallinenkalenteri.fi-sivustolla ja taas kalenterini alkoi muistuttelemaan, että kohta pitää tilata taas uusi, kun vanha loppuu. Yleensä mulla on mennyt hetken aikaa miettiessä, että minkä näköisen kalenterin haluan, mutta nyt mulla oli aika selvät sävelet. Halusin kalenterin aiheeksi matkustamisen ja maailman, joten uppouduin we♥it:n sivuille hetkeksi etsimään sopivia kuvia kalenteriini.

Ajatuksena mulla oli tehdä kollaasi etukanteen, jossa on muutamista maista/kaupungeista kuvat, joissa haluaisin vielä joskus käydä. Väkersin pari tuntia kollaasia, mutta eihän se mahtunut millään kalenterin etukanteen, joten mun oli pakko luopua alkuperäisestä ideasta. Yksi kuva oli omasta mielestäni ylitse muiden, minkä valitsin kollaasiin. Kuva on Havaijilta ja tämä kuva on mielestäni juuri sopiva matkailuteemaiselle kalenterille. 



Takakanteen halusin ehdottomasti jonkinlaisen maailmankartan ja we♥it-sivustolta löysinkin ihanan hempeän kuvan. 

Kalenteri pysyi minulla sivurakenteeltaan samanlaisena kuin aikaisemminkin, koska tämä sivumalli sopii minulle parhaiten. Jokaisen päivän kohdalla on Päivän treenit-kohta ja sivun alalaidassa on tilaa muistiinpanoille.

Yksi asia muuttui kalenterin sivuissa. Nimittäin sivun yläosan kuvitus. Aikaisemmin olen valinnut aina kalenteriin vaaleanpunaista teemaa sivuille, mutta nyt löysin persoonallinenkalenteri.fi-sivuston valikoimista tuon sympaattisen kirahvikuvituksen. Tilauksen tehtyäni mietin olikohan kirahvikuva nyt ihan paras vaihtoehto, mutta kun kalenteri saapui ja näin tämän upean lopputuloksen, niin en voinut kuin taputella itseäni olkapäille hyvästä kuvavalinnasta.


Kalenterin loppuun otin muistiinpanosivut pelkällä viivalla ja niiden jälkeen halusin kalenterista vielä löytyvän kartastot, että matkailuteema oli kokonainen. 

Mielestäni tämän vuotinen kalenterini on kivasti erilainen kuin aikaisemmat kalenterini, mutta yksi huono puoli tässä kalenterissa on.. Matkakuume vain kasvaa!

2 kommenttia:

  1. Toihan on kätevää;-) paljonko tollanen maksaa ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilaan kalenterini persoonallinenkalenteri.fi-sivulta ja tämä minun kalenterini on A5-kokoa ja maksaa 34,95€.

      Poista