perjantai 5. joulukuuta 2014

Lookbook

Eilen syvennyin pitkästä aikaa Lookbookin ihmeelliseen maailmaan, koska yritin etsiä inspiraatiota asuun, johon biker-saappaat on yhdistetty. Toissapäivänä teille laitoinkin tänne yhden kuvan H&M:n biker-saappaista, jotka tilasin muutama viikko sitten - jatketaan siis vielä tällä aiheella.

Olen mielessäni pyöritellyt asua, jossa mekon tai hameen kaveriksi olisi yhdistetty maskuliiniset biker-saappaat ja Lookbookista löysinkin muutaman kivan kokonaisuuden. Näistä kolmesta kokonaisuudesta olen eniten pohtinut hieman saman tyylistä kuin tuo ensimmäinen asukokonaisuus on: rento ja arkinen mekko yhdistettynä saappaisiin.


 by Estelle P., 25 year old Personal stylist from London, United Kingdom (www.lookbook.nu)


 by Anila ♡., girl from hamburg, Germany (www.lookbook.nu)


by Amy R., Buyer, designer, coolhunter and fashion blogger from Seville, Spain (www.lookbook.nu)

Kun biker-saappaat mulle saapuivat, niin olin heti sitä mieltä, etten varmaan ikinä pystyisi näitä kenkiä yhdistämään nahkatakin ja farkkujen kanssa. Lookbookista kuitenkin löysin kaksi asukokonaisuutta, jossa maskuliiniset kengät sopivat hyvin housujen ja nahkatakin kanssa. Näistä varsinkin tuo ensimmäinen asu miellyttää enemmän omaa silmää, koska muutenkin kokonaisuus on sellainen, mitä minä voisin käyttää koska vaan.


 by Chris, girl from Rotterdam, Netherlands (www.lookbook.nu)


by Nina @ ., Fashion Blogger @ www.helloshopping.de from Berlin, Germany (www.lookbook.nu)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti