maanantai 1. joulukuuta 2014

Minä toivon...

Hui kauhea - nyt on joulukuu ja itse aloin vasta eilen kunnolla miettimään, mitä minä haluaisin saada joululahjaksi. Me asetimme Kimmon kanssa budjetin, minkä rajoihin pitää mahtua kaksi lahjaa. Kimmo pyysi, että tekisin hänelle listan, mitkä voisi olla sellaisia asioita, mitä haluaisin saada lahjaksi. Tänä vuonna minulla ei ole mitään tiettyä lahjaa, minkä välttämättä haluaisin, koska en ole kerennyt miettimään tässä kiireessä, että mitä oikeasti tarvitsisin. Mitään suurta ei lahjalistoistani löydy, mutta paljon hyviä ja pieniä lahjaideoita. Kokosin näistä kollaasit, koska halusin jakaa myös teille nämä minun lahjalistani, jos näistä joku saisikin hyviä ideoita lahjojen hankintaan.

Linkit, johtavat sivuille, joista olen kuvat lainannut kollaaseihin.


1. & 2. Hajuvedet löytävät aina tiensä minun lahjalistoihini ja tällä hetkellä minulla on kaksi hajuvettä tiedossa, mitkä voisin kotiuttaa muiden hajuvesieni joukkoon: Chloé ja Marc Jacobsin Daisy Dream. Olen jo pitkään himoinnut varsinkin Daisy Dream tuoksua, koska Marc Jacobsin hajuvedet ovat yksiä suosikkejani.

3. Minua jäi kaihertamaan, kun en tilannut Victoria's Secretin vartalo-/käsivoidetta, kun teimme body mist-tilauksen siskoni kanssa. Tämä olisikin nyt kiva saada jostain lahjapaketista.

4. Yksi ehdoton suosikkilahjani olisi jonkinlaiset läpinäkyvät meikkilaatikostot tai -kotelot. Haluaisin tulevaan taloomme hankkia tämmöiset meikkilaatikot, koska nämä ovat omasta mielestäni todella kivoja sisustuselementtejä vessaan. 

5. Rakastan kaikkia erilaisia suihkugeelejä ja varsinkin I love...-suihkugeelit ovat ehdoton suosikkini.

6. & 7. Meikkejä tottakai löytyy myös listaltani ja tänä vuonna toivoisinkin lahjaksi jotain suurempaa luomiväripalettia. Olen pitkään halunnut tilata theBalmin Nudetude-paletin, mutta en ole raaskinut kuluttaa palettiin yli 40€. Myös Sleekin-paletit olen todennut todella hyviksi ja Sleekin-luomiväripaleteista haluaisinkin jonkun sellainen, missä on hieman erilaisia värejä ja sävyjä kuin ne minun yleensä käyttämät ruskean sävyt.

8. & 9. Suuria lahjatoiveita en kokenut tarpeelliseksi talomme suhteen, mutta uusia pussilakanasettejä haluaisin lahjaksi. Tykästyin varsinkin näihin H&M:n vaaleisiin setteihin (kuva 8 ja kuva 9).


1., 2. & 3. Tällä hetkellä minulla ei ole oikein mitään tiettyä korua, jonka välttämättä haluaisin, mutta laitoin tähän nyt muutaman koruidean, jos Kimmo päätyykin ostamaan korun. Ihastuin Kalevalan Tinttu-riipukseen, mikä on musta/harmaan sävyinen. Tämä on niin kaunis riipus, että hyvin todennäköisesti ostan sen itselleni, jos tätä ei löydy lahjoista :). Kimmo osti minulle syntymäpäivälahjaksi Nomination-rannekorun, johon voisin mieluusti saada nyt lahjaksi ensimmäisen palan. Tykästyin varsinkin violettiin ametisti- ja sydän-paloihin. Valitettavasti en löytänyt Nomination-paloista hyviä kuvia, koska kaikki kuvat olivat todella pieniä ja menivät tämmöiseksi mössöksi.

4., 5. & 6. Olen katsellut uutta rannekelloa, koska yleensä ranteeseeni eksyy Guessin hopeinen rannekello. En ole kuitenkaan ostanut uutta rannekelloa, koska se ei ole mikään pakollinen ostos :). Asokselta löysin kolme aivan ihanaa rannekelloa, joista voisin minkä tahansa kellon huolia (kuva 4, kuva 5, kuva 6).

7., 8. & 9. Kuka nainen ei pitäisi laukuista ja itsekin voisin oikein mielelläni joululahjapaketeista avata itselleni jonkin kauniin laukun. Nyt uskallan jo antaa Kimmon valitakin minulle laukkuja, koska hän onnistui ostamaan minulle upean Guessin käsilaukun hääpäivälahjaksi :). Asokselta löysin nämä laukut (kuva 7, kuva 8, kuva 9).

Yleensä mulla on ollut heti jokin tietty asia mielessä, minkä varmasti haluaisin, mutta tämä vuosi on ollut poikkeus. Olen muille jo ostellut joululahjoja ja heille keksinyt hyvätkin lahjat, mutta omia lahjoja en ole miettinyt sen paremmin. Ehkä sitä ei oikein osaa nyt toivoa mitään lahjoja, koska eniten toivoo koko ajan meidän talon olevan valmis :). Mitäs te toivotte joululahjaksi tänä vuonna?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti