torstai 18. joulukuuta 2014

Uusia asusteita

Viime viikolla huusin Huuto.netissä Secret Wardrobe-blogin Anna-Marialta uusia asusteita itselleni ja eilen nämä ihanuudet saapuivat minulle. On ihana saada uusia ja kauniita asusteita tai vaatteita, jos ne ovat hyvin pidettyjä, vaikka ovatkin käytettyjä. Mutta mitäpäs minä tällä kertaa huusin...



Huusin KappAhlin käyttämättömän korupaketin, jossa on kaulakoru, rannekoru ja sormus. Ihastuin näissä koruissa hopean ja kullan yhdistelyyn ja yksinkertaiseen, mutta naiselliseen kokonaisuuteen. Varsinkin kaulakoru ja rannekoru olivat mieleiset ja ne tulevat varmasti minulla kovaan käyttöön.



Yleensä tsekkaan myös AnnaMarian myytävät kohteet tarkkaan sen varalta, jos sieltä löytyisi joku kiva laukkua. Olen aina tykännyt hänen pukeutumisestaan ja hänen laukkunsa ovat aina upeita. Tälläkin kertaa löysin myytävistä kohteista pienen tummanruskean Mangon olkalaukun.



Laukku on hyvin pieni, mutta sopii esimerkiksi nopeisiin menoihin kaupungille, kun mukaan ei tarvitse oikein lompakkoa enempää. Pieniä olkalaukkuja minulla kyllä on, mutta mikään laukku ei olen kovin tukeva ja laukkujen  olkahihnat eivät tunnu mukavilta, jos laukun olkahihnan heittää pään yli vastakkaiselle olalle, joilloin laukku pysyisi paremmin. Tämä Mangon laukku on juuri sellainen kuin kuvittelinkin sen olevan: jämäkkä, mutta silti niin kevyt, että välillä unohti sen olemassaolon.

Käytän todella harvoin Huuto.nettiä, mutta nyt, kun olen sitä käyttänyt, niin joka kerta on tullut tehtyä hyviä ostoksia ja tuotteet ovat olleet sellaisia kuin on luvattu. Mikään ei ole niin inhottavaa kuin se, että ostat tuotteen ja se onkin paljon huonommassa kunnossa, kun on luvattua. 

Näistä huudoistani tuli mieleen, että minun pitää tammikuussa laittaa paljon tavaraa ja vaatteita myyntiin, kun muutamme taloomme. Nyt mietinkin onkohan yleisesti ottaen kirpputorit vai Huuto.netti parempi paikka myydä tavaraa.. Kumpaa te mieluummin käytätte?

2 kommenttia: