keskiviikko 14. tammikuuta 2015

10 Facts


Heippa! Mulla tuli viime viikolla mieleen, että voisin tehdä taas jonkinlaisen postauksen minusta itsestäni ja kertoa asioita, mitä ei täällä blogin puolelle ehkä ole tullut kerrottua aikaisemmin. Kauhean henkilökohtaisuuksiin en tietenkään mene, mutta joitakin ihan perus asioita ajattelin itsestäni kertoa :). Elokuussa tein viimeksi Something about me-postauksen, josta löytyy paljon asioita minusta. Yritän nyt hieman silmäillä samalla tuota postausta, ettei tämä postaus ole samojen asioiden toistoa :). Elokuun lista oli jo niin kattava, että päätin nipistää tähän postaukseen 10 asiaa itsestäni.

1. Kaupassa en ikinä ota ensimmäisenä rivissä olevaa tuotetta, esimerkiksi en voi ottaa ensimmäistä lehteä vaan otan samaisesta lehdestä takimmaisen kappaleen. Sama pätee maitopurkkeihin yms.

2. Koen todella helposti huonoa omatuntoa, jos en olekaan toteuttanut päivän treenejä vaikka olin jo suunnitellut ne kalenteriin. 

3. Teen todella harvoin harkittuja ostoksia. Tarkoitan tällä, että en tsekkaa netistä kallista merkkilaukkua ja säästä tuohon yksilöön kuukausi tolkulla, että saisin sen omakseni. Ostan sen tuotteen, josta pidän ja sillon, kun minulla on siihen juuri sillä hetkellä varaa.

4. Olen todella huono säästämään suuria summia rahaa. Tämän takia minulla on ollut jo monta vuotta säästötili, johon menee joka kuukausi automaattisesti 30€. Matkakassaan heitän aina kolikoita ja hyvin harvoin raaskin sinne laittaa seteliä rahapussistani.

5. Jos olen hermostunut, niin alan usein puhumaan todella paljon ja nopeasti. Jälkeenpäin mietin, että muutaman asian olisi voinut jättää kertomatta.

6. Autossa kuuntelen aina Voicea ja, kun iltapäivällä tulee Alias-kisa, niin arvuuttelen ääneen etsittyä sanaa.

7. Tykkään pelata ihan hirveästi lautapelejä.

8. Mulla tulee usein pitkiä kausia, etten käytä luomivärejä ollenkaan. Sitten, kun tauon jälkeen päätänkin laittaa luomiväriä, niin meikkaaminen tuntuu älyttömän pitkältä ja turhauttavalta hetkeltä.

9. En huolehdi ihostani niin hyvin kuin pitäisi vaikka omistankin kaikki maailman putelot ja voiteet.

10. Lenkillä mun on pakko kuunnella musiikkia ja, jos olen sattunut unohtamaan soittimen kotiin, niin lenkki tuntuu hirveältä pakkopullalta.

Tykkään itse lukea tämmöisiä Facts about me-postauksia ja olisikin kiva, jos linkittäisitte minulle tämmöisiä postauksia, jos teidän blogistanne näitä löytyy :)

9 kommenttia:

  1. Haha, viisi ekaa kohtaa oli aika osuvia. Kohta kakkosessa tosin koen huonoa omaatuntoa mistä tahansa asiasta, joka on merkattu kalenteriin. Tykkään pelata lautapelejä myös ja lenkillä on kiva käyä, kun radio mölyää taustalla. :D Luomiväriä käytän lähes päivittäin, mutta kohtuullisesti ja sellainen natural look. :) Ja ihonhoidossa luotan Mary Kayhin. <3 Sen jälkeen, kun kärsin aknesta ja sain sen pois, niin olen entistäkin tarkempi ihonhoidossa. Ja suojaan ihoani joka päivä auringolta. Enää en mene ulos ilman uv-suojaa. :D

    Kiva postaus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varsinkin sielä Espanjassa varmasti kannattaa muistaa suojata iho :) Itsekin olen niin vaalea, että palan helposti, joten aurinkosuojat on pakko aina muistaa.

      Olen kuullut paljon hyvää Mary Kayn tuotteista, mutta en ole koskaan vielä itse testannut - pitäisikin kokeilla, jos jossain Mary Kayn tuotteisiin törmään :)

      Poista
    2. Niinpä, ihon suojaaminen kannattaa. Aurinko vanhentaa niin paljon ihoa. :P Kiva, että olet kuullut paljon hyvää Mary Kaystä! :) Merkkiin voi tutustua ihonhoitotilaisuuksien kautta. Voit vaikka kokoontua ystävien kanssa ja tehdä yhdessä sellaisen hemmottelutuokion. :) Kaupoissa näitä ei ole, koska Mary Kayssä hyvä ja asiakaslähtöinen palvelu ovat tärkeitä. :)

      Poista
  2. Tiedätkö vaikka olen sinua paljon vanhempi, tämä kuulosti juuri aivan meikäläiseltä. Paitsi että sukkuloin Voicen, Grooven ja Energyn välillä. Todella kiva postaus. .<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet siis huippu tyyppi ;) Kyllä mullakin usein radiokanava vaihtuu autossa, koska yleensä tykkään vain kuunnella musiikkia ja pitkät mainokset ärsyttävät :)

      Poista
  3. Hih, niin samoja juttuja! Kohta 5 on täällä koettu myös ryhmähastattelussa - olisi todellakin voinut jättää jotain sanomatta ja olla vaikka mielummin vaan hiljaa xD Myös kohta 10 on ihan liian tuttu :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä jännä, miten sitä älytöntä pälpätystä ei osaa lopettaa juuri sillä hetkellä, kun pitäisi :D Sitten se tunne on inhottava pitkän aikaa, kun tajuaa kuinka typeriä juttuja tuli heitettyä :D

      Poista
  4. Tää oli ihana! Mulla on sama juttu tuon kohdan 1 kanssa, jokin siinä on, että en kaupassa sitä ensimmäisenä olevaa lehteä laita ikinä ostoskoriin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ainakin siinä se, etten halua sitä ensimmäistä lehteä, mitä kaikki on ensin selannut :D Olen kyllä kaupassa huomannut, että todella monet ihmiset tekevät tätä samaa :)

      Poista