torstai 29. tammikuuta 2015

Diegon postaus


Miu mau - nyt se olisi minun, eli César Romeron (kavereiden kesken ihan Diego) postausvuoro, koska äidillä on nyt niin kiire muuttohommissa. Kyllä äiti on minusta joskus täällä blogin puolella kertonut, mutta kerron nyt kuitenkin kuka minä komistus oikein olen. Elikkäs rodultani olen Maine Coon ja ikää minulle on kertynyt jo vähän päälle 2 vuotta! Tuntuu kuin mut olisi vasta eilen tuotu tähän äitin ja isin hullulaan. Meidän lauma on tosiaan vähän hullua porukkaa, koska noi mun veljet, Aatu ja Härski, saa jotain ihmeellisiä hepuleita joka päivä, mitä mä en ihan käsitä. Äiti ja isikin ovat hieman ihmeellisiä aina välillä. Varsinkin äiti - kuulisitte, kun se lässyttää mulle, ou God! Vaikka laumamme onkin hieman hullua sakkia, niin sovin hyvin joukkoon, koska itsekin saatan olla hieman hömelö. Tai ainakin isi ja äiti väittävät, etten ole ehkä se penaalin terävin kynä. Mitähän ne sillä meinaa?

Mutta anyways. Vaikka olenkin hölmö, niin voi jösses mä olen komea! Aina, kun meille tulee vieraita käymään, niin ne ei meinaa lopettaa minun komeuden kehumista. Ymmärtäähän tuon, että harvoin näin komeaa kaveria näkee. Usein vieraat myös päivittelevät kokoani, mutta me Maine Coonit olemme hieman isompaa sorttia. Joskus joku saattaa erehtyä kutsumaan minua läskiksi (VIRHE!), mutta onneksi äiti puolustelee minua ja kertoo sen oletetun läskin olevan lihasta. Enhän mä paina kuin 11kg. Kasvattajakin on kehunut kuinka minusta on kasvanut todella komea ja iso poika, joten en usko noihin läskiksi haukkujiin.


Vaikka olenkin komea kissa, niin en kuitenkaan voi mennä näyttelyihin kisaamaan, koska minun hännässäni on knikki. Knikki siis on sellainen mutka, mikä ei tosin näy minulla eikä haittaa millään tavoin. Se on vain sellainen pieni "kauneusvirhe". Toisaalta olen hyvin tyytyväinen tähän knikkiin, koska mä en kyllä jaksais aina lähtee johonkin näyttelyihin. Autossa matkustaminen ei haittaa, mutta kyllä mä mieluummin pysyn kotona. Äiti ja isikään ei välitä mistään näyttelyistä, joten tämä tilanne on meidän laumalle just hyvä. 

Mutta nyt mä meen huutelemaan äiskälle, että tulee avaamaan mulle suihkun vesihanan. Mähän en suostu juomaan vettä kiposta vaan haluan juoda juoksevaa vettä. Tässäkin on vielä omat pienet lisäsääntönsä, esimerkiksi veden pitää tulla ohuena ja pienenä nauhana. Enhän mä haluan kuitenkaan liiemmin kastua. 

Olipas kiva käydä vierailemassa äitin blogissa - katsotaan, jos mä saisin vielä joskus tulla kertomaan kuulumisiani tänne. Mau!

2 kommenttia:

  1. Oi että oletkin oikea komea upeus, etkä lainkaan hömelö kun osaat isiä ja äitiäkin pompottaa avaamaan juomahanan. Hömelöys on vain suuressa viisaudessa esitettyä hämäystä. Ovela olet ja kulmien komein komistus, absolutely. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Diego kyllä nyt rakastui sinuun näistä kaikista kehuista <3

      Poista