tiistai 27. tammikuuta 2015

Makoisat Hurraw!-huulirasvat

Blogista tuli pidettyä parin päivän tauko kaikkien sattumusten kautta. Sunnuntaina minulla meni koko päivä tontilla siivoillen ja saatiin jopa jo sohvakin kasattua olohuoneeseen. Illalla piti blogia kirjoittaa, mutta minulla oli viideltä vielä yksi kokous, jossa vierähti kolme tuntia. Maanantai ei taas ollut ihan minun päiväni ja Instagram seuraajani saattoivatkin nähdä kuvan, mikä selittää sen, etten ehtinyt koneen äärelle. Instagramissa minut löytää nimimerkillä lillil89, joten käy kurkkaamassa, mikä aiheutti minulle hieman päänsärkyä ja muutaman kirosanan.


Kun tilasin Pretty.fi-sivulta Sleekin luomiväripaletin, niin minun oli samalla myös pakko klikata ostoskoriin paljon hehkutettuja Hurraw!-huulirasvoja. Olin ajatellut, etten ainakaan vielä näitä huulirasvoja tilaa, koska juuri olin ostanut kaksi uutta Baby Lips-huulirasvaa. Luin kuitenkin jostain kommentin, että Hurraw!-huulirasvat jyräävät sata-nolla Baby Lips-huulirasvat, joten minunkin mielenkiintoni heräsi. Olen tykästynyt Baby Lips-rasvoihin ja mietinkin mielessäni voisiko nämä Hurraw!-rasvat kiilata niiden ohi.

Viime viikon maanantaina tilaus vihdoin saapui ja heti aloin testailemaan kolmea huulirasvaa, mitkä olin tilannut. Rakastan ylikaiken appelsiinin makua, joten ensimmäisenä lähdin testaamaan appelsiinin makuista huulirasvaa. Heti ensimmäisen levityksen jälkeen tajusin, että appelsiinin maku on todella voimakas ja ihan kuin huulilla olisi maistunut appelsiini mehujää. Jäätelöhimo ja muistot kesästä ei ole kiva yhdistelmä näin tammikuussa.

Seuraavana testasin limen makuista huulirasvaa ja tämäkin kolahti minuun heti! Limen makuisesta huulirasvasta minulla tuli ensimmäisenä mieleen sen maun ja tuoksun perusteella Jelly Bean-karkit. Loppuilta kuluikin kauheassa karkkihimossa ja en vain saanut karkotettua mielestäni Jelly Bean-karkkeja. Nämä Hurraw!-huulirasvat ovatkin hieman pahoja siitä, että ne ovat niin maukkaita :).

Klikkasin vielä ostoskoriin jokerina mantelin makuisen huulirasvan, mikä oli tosi paha pettymys. Kun avasin ensimmäisen kerran huulirasvan korkin, niin nenääni pöllähti liiman haju. Levitin kuitenkin rohkeasti huulirasvaa huulilleni ja hyi - se maistuikin liimalle! Mun oli pakko antaa Kimmollekin huulirasva testiin, koska aloin epäilemään, ettei se oikeasti voi haista ja maistua pahalle liimalle. Kimmokin totesi huulirasvan haisevan liimalle, eikä suostunut testaamaan sitä huulille. Luulenpa siis, että mantelin makuinen huulirasva jää hyvin vähälle käytölle. 

Nämä makoisat Hurraw!-huulirasvat antavat myös makuelämyksensä lisäksi hyvän kosteuden huulille, mikä kesti pitkään. Joudun siis nyt itsekin myöntämään, että kyllä Hurraw! voittaa Baby Lipsin mennen tullen.

Oletko sinä testannut Hurraw!-huulirasvoja ja oletko löytänyt jo suosikkisi? Minun suosikkini näistä kolmesta on ehdottomasti appelsiinin makuinen huulirasva.

6 kommenttia:

  1. Täältä löytyy Lime ja se on kyllä niin ihana. Muita en ole testaillutkaan, mutta saattaapi olla että pari on tulossa blogiin testiin. Pidän kyllä edelleen myös Babylipseistä. Kukin voide ajaa omaa tarkoitustaa eli koskaan ei voi tietää millä fiilareilla huulirasvaa laitetaan. Jännä tuo manteli olisiko siinä ihan vikaa vai tuoksuuko se muuten vaan no höh liimalta?!

    Menenpäs kurkkimaan Instanpuolelle.

    Kivaa ja parempaa päivää. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ihmettelin samaa voisiko mantelihuulirasvassa olla jotain vikaa vai onko se oikeasti noin kammottava.. Niinpäs kävitkin kurkkimassa ;)

      Poista
  2. Mä oon kans ihan fani! Tällä hetkellä kärkisijaa pitävät tuo appelsiinihuulirasva ja chai-huulirasva, ah, en osaa päättää kumpi on herkullisempi! :D<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Katoin myös sitä chai-huulirasvaa, mutta en uskaltanut sitä laittaa tilaukseen :D ens kerralla vois sitä sitten kokeilla :)

      Poista
  3. Tuo manteli tuntuu jakavan mielipiteitä; en pidä siitä yhtään itsekään mutta kaverini rakastaa sitä D: hänestä se tuoksuu marsipaanille?!?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti nämä hieman erilaisemmat huulirasvojen tuoksut jakavat mielipiteitä :)

      Poista