tiistai 13. tammikuuta 2015

Mangon paita


Paita / Shirt - Mango
Huivi / Scarf -Gina Tricot


En tiedä muistatteko, kun syksyllä tein tilauksen Booztilta ja tilasin tämän kuvissa näkyvän Mangon paidan. Paitaa ei ole näkynyt ostosten esittelyn jälkeen blogissa, koska se päätyi eilen vasta ensimmäistä kertaa päälleni. 

Aamulla olin tekemässä lähtöä kampaajalle ja mittari näytti hirveitä pakkaslukemia. Kiireessä löysin tämän Mangon paidan, mikä oli tähän hätään paksuin paita, mitä löysin. Heti, kun laitoin sen päälleni, niin mua alkoi ahdistamaan. Kerroin ostospostauksessa, että paidan pituus ei miellytä mua, eikä se miellyttänyt eilenkään. Kello oli kuitenkin jo niin paljon, että päätin sietää tätä paitaa muutaman tunnin. 

Paita on hyvin löysä, rento, lämmin ja ihanan pehmeän tuntuinen, mutta paita on niin lyhyt, etten vain osannut olla se päälläni. Olen tottunut käyttämään pidempiä paitoja ja se tämän takia Mangon paita ei nyt ensimmäisen käyttökerran jälkeen kolahtanut yhtään. 

Siskoni otti minusta muutaman kuvan ja, kun katsoin näitä kuvia koneella, niin huomasin, ettei tämän mallinen paita sovi minulle alkuunkaan. Paita levensi yläkroppaani entisestään ja huomaa, etten viihdy tuossa paidassa. Tulinkin siihen tulokseen, että tämä Mangon paita jää nyt vain kotipaidaksi. Usein tulee tehtyä niitä virheostoksia, mutta virheistään oppii :). 

Tämä taisi muuten olla ensimmäinen huonot vaatteet-postaus. Yleensä laitan heti huonot vaatteet myyntiin tai kaapin pohjalle, enkä kerro niistä mitään blogin puolella. Nyt kuitenkin Mangon paita aiheutti niin suuren ärsytyksen ja kuvat olivat jo valmiina, joten päätin tulla purkautumaan tänne blogiinkin :). Nyt voisinkin mennä etsimään tämän päivän vaatteita - toivottavasti tänään onnistaa hieman paremmin vaatteiden suhteen ;).

6 kommenttia:

  1. Ja mä kun olin jättämässä sulle kommenttia, että onpa ihana asu ja upea paita!! :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Noora <3 Voihan se olla niin, että muiden silmään näyttää paremmalta :)

      Poista
  2. Harmi että vikaostos, mutta mä kyllä komppaan Nooraa, minusta tuo näyttää hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ansku! Varmasti paita voi näyttää muiden mielestä paremmalta, kuin mitä itse sitä manasin :).

      Poista
  3. Hö. Kurjaa jos itsestä tuntuu väärältä, mun mielestä se kyllä näyttää hyvältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Satu <3 Muuten paita olisi juuri täydellinen, jos se olisi hieman pidempi :)

      Poista