perjantai 16. tammikuuta 2015

Tammikuun LivBox


Äsken otsikkoa kirjoittaessani jouduin miettimään, että mikäs kuukausi nyt oikein. Jotenkin mulla on aivan sekaisin päivät, viikot ja nähtävästi myös kuukaudet. Olen selvästi jo siirtynyt mielessäni lähemmäksi kevättä :).

Toissapäivänä posti kiikutti jälleen kuukauden LivBoxin minulle. Postitäti oli todella ihana, kun hän toi minulle tämän paketin ovelle asti, kun näki, että olen kotona :). Sanoi, että toi sen, ettei minun tarvitse postiin lähteä. Tämä postitädin pieni hyvä teko piristi ihan älyttömästi päivääni :).

Mutta mitäpäs sieltä tammikuun boxista tulikaan... LivBoxin tiimi oli koonnut sisällön ajatellen ihon ja hiusten hoitoa. Itsellänikin tähän aikaan vuodesta on kaikista eniten tarvetta ihonhoitotuotteille, koska ihoni ei rakasta näitä lämpötilojen vaihteluja ja heti ilmoittaa sen kuivumisellaan. 

Hiustenhoitoon löytyi Cutrinin Chooz Multivolumizer, eli hiusten monitoimituuheuttaja. Tykkään todella paljon Cutrinin tuotteista, joten innolla odotan tämän testailua. Hiukseni menevät aina lättänäksi, joten toivon, että tämä tuote toisi sitä tuoteselosteen lupaamaa volyymia ja rakennetta.

Boxista löytyi Rimmelin 9 in 1 BB-voide, mitä heti aloin pelonsekaisin tuntein tutkimaan. Olen löytänyt yhden BB-voiteen, mikä on tarpeeksi vaalea iholleni (Dermosilin Aina-voide), joten tämän takia pelkäsin Rimmelin BB-voiteen olevan liian tumma. Eilen kokeilin BB-voidetta ja se oli ihan inasen liian tumma minun iholleni. Hetken aikaa mietin pitäisinkö voiteen vai en, mutta olen niin tyytyväinen Aina-voiteeseen, etten tulisi Rimmelin voidetta käyttämään. Tämä voide löysikin heti uuden kodin, kun lupasin viedä tämän ystävälleni :).

LivBoxin mukana tuli Lumenen Ultra Sensitive rauhoittava ja kosteuttava naamio, mistä juuri luin Nooran blogista. Tuote kuulosti niin hyvältä, että päätin hankkia sen itselleni. Onneksi en vielä ehtinyt kauppoihin, koska nyt sain tämän kasvonaamion boxin mukana! :) Tämän kasvonaamion laitan heti huomenna testiin suihkun jälkeen :).

Suurinta ihmetystä tuotti Philosophyn kuorinta-aine. Ihmetys tuli vain sen takia, koska aine oli niin ihmeellisessä testipakkauksessa. Tosi usein saan tämmöisiä testipakkauksia voiteista eri tilausten yhteydessä ja suurin osa näistä jää aina käyttämättä. Pakkaus ei ole mielestäni hyvä, koska pakkauksissa on yleensä pariin kokeiluun ainetta. Pakkausta ei saa enää uudestaan kiinni ja monta kertaa mulla on tämmöinen pakkaus kaatunut ja vuotanut lavuaaritasolle. Kuorintavoiteita minulta ei paljoakaan löydy, joten ehdottomasti kuitenkin testaan tätä Philosophyn kuorinta-ainetta.

Viimeisenä, mutta ei vähäisimpänä, boxista löytyi La Roche-Posayn Lipikar Baume AP+-voide, mikä vahvistaa ja tasapainottaa ihon suojakerrosta. Tämän voiteen kerrotaan sopivan esimerkiksi erittäin kuivalle iholle, joten tämän takia innostui tästä tuotteesta. Niin kuin sanoin, niin kasvojeni iho on todella kuiva tällä hetkellä ja vielä mikään kokeilemani tuote ei ole vähentänyt kuivuutta. Tämän tuotteen aion myös ottaa heti testiin Lumenen kasvonaamion rinnalle. 

Mitä mieltä te olitte tämän kuun LivBoxista? :)

6 kommenttia:

  1. Ihanat kuvat! Oli muuten oikein kiva boxi, Cutrin jo kovassa käytössä. Philosophyn kuorinta-aine vetelee loppujaan ja olen käyttänyt Konjag spongella, tulee niin hyvä tulos. <3

    Iloista viikonloppua Laura.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiia :). Tämän kuun boxi oli kyllä kiva ja toivottavasti nämä tuotteet olisivat hyviä :)

      Poista
  2. Voi kävipä hyvä tuuri, ettet vielä ehtinyt naamiokaupoille! Tuote on kyllä aivan huikea, tykkäät varmasti! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä! :) Innolla odotan naamion testailua :)

      Poista
  3. Olen jo pidemmän aikaa haaveillut tuosta livboxin tilaamisesta, mutta jotenkin en ole raaskinut. Saa nähdä tyydynkö vain kuviin ja videoihin livboxista vai laitanko tilauksen menemään joku kerta... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kyllä tilata - itse olen kyllä tykännyt :). Ainut, että LivBoxiin minä olen ainakin jäänyt ihan koukkuun ja en osaisi enää olla tilaamatta sitä :D

      Poista