lauantai 14. helmikuuta 2015

Helmikuun LivBox

Huomenta ja kivaa viikonloppua! :) Minun piti toteuttaa tämän kuun LivBoxin esittely videolla ja videonkin sain jopa kuvattua. Kun yritin alkaa työstämään videoo koneella, niin kone sekosi kokoajan. Videon koko oli niin suuri, että semmoisenaan sen lataaminen Youtubeen olisi kestänyt 2-3 tuntia. No thanks. Tässäkin kuussa siis saamme tyytyä vain tavalliseen postaukseen.


Helmikuun LivBox oli omasta mielestäni huippu hyvä! Kaikki tuotteet ovat sellaisia, mitkä ehdottomasti tulevat käyttöön. Eniten tämän kuun boxille toi lisäpisteitä kaksi meikkituotetta: Lumenen Nude Perfection kevytmeikkivoide ja Paesen Kashmis Monoluomiväri. Aina innolla odotan, että boxista kuoriutuisi jokin meikki ja nyt niitä oli laitettu meidän iloksemme kaksin kappalein. Paesen luomiväriä olen jo ehtinyt kokeilemaan, joten siitä kuulette lisää huomisessa postauksessa. Lumenen kevytmeikkivoidekin pääsee varmasti joku päivä kokeiluun. Minulle oli laitettu vaalein sävy, mistä olin todella tyytyväinen, koska ensisilmäyksellä meikkivoide näyttää sopivan vaalealta minun iholleni. Olen kuullut tästä Lumenen super kevyestä meikkivoiteesta paljon hyvää, joten pidän peukut pystyssä, että sävy sopii iholleni ja innolla lähden tätä meikkivoidetta kokeilemaan :).



Boxista löytyi yllättäen Cosmopolitan Beauty Awards 2015-voittaja - Nivean Daily Essentials Sensitive 3-in-1 Micellar Water-puhdistusneste. Tätä olen testanut vasta kerran, joten en voi vielä sanoa tuotteesta omia mielipiteitäni. Tuotteen kuitenkin luvataan auttavan ihon punaisuuteen, kireyteen ja kuivuuteen. Kuulostaa siis juuri sellaiselta tuotteelta, mitä minun ihoni tällä hetkellä tarvitsee!

Herkällekin iholle löytyi tuote tämän kuun LivBoxista. Boxiin oltiin laitettu Eucerinen suihkussa käytettävä vartaloemulsio. Tykkään todella paljon Eucerinen tuotteista ihan jo sen takia, että ne sopivat niin hyvin herkälle iholle. Tämä vartaloemulsia siis kuluu minulla varmasti hyvin nopeasti :).


Hiuksiakin oltiin ajateltua LivBoxin tiimissä, kun tämän kuun boxia oltiin koottu. Garnierin Fructis Densify Lenghts Plumper-seerumin luvataan antavan hiuksille ekstratuuheutta. Tämä tuuheuttava seerumi on siitä mielenkiintoinen, että sitä levitetään tyven lisäksi myös latvoihin. Tuoteselostuksessa kerrotaan seerumin tuovan lisää tuuheutta myös ohentuneisiin latvoihin. Saas nähdä kuinka tämä tuuheuttava seerumi auttaa minun ohentuneisiin latvoihin ja muutenkin niin ohuen lättäniin hiuksiin.


Ystävänpäivän kunniaksi LivBoxin mukana tuli Iberon kaulakoru, jonka voi esimerkiksi antaa ystävälle. 

Mitäs mieltä te olitte helmikuun LivBoxista? Nousiko joku tuote jo suosikiksi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti