tiistai 17. helmikuuta 2015

Instaweek 7

Huomenta! Olen pallotellut mielessäni jättäisinkö Instagram-kuvat kokonaan pois blogista vai alkaisinko jakamaan niitä omille viikoilleen blogin puolella. Nythän on tehnyt Insta-postauksia oikeastaan vain sillon, kun olen muistanut, etten sitä postausta ole hetkeen tehnyt. Päätin nyt aloittaa Instaweek-postaukset, eli teen jokaiselta viikolta oman Instagram-postauksen. Tähän päädyin siksi, koska kaikki blogini lukijat eivät seuraa minua Instagramissa, jolloin Insta-kuvat on kiva jakaa myös blogissa muiden nähtäväksi.

Nyt olisi siis ensimmäisen Instaweek-postauksen vuoro. Muutamia kuvia jäi nyt julkaisematta blogissa, mitkä on otettu esimerkiksi 6. viikolla, mutta voit käydä kurkkimassa ne Instan puolelta - löydät minut Instagramista nimimerkillä @lillil89 :).


1.-2. Viime viikolla tuli pyöräytettyä melkein joka päivä väli- tai iltapalaksi marjasmoothie.


1.-2. Aloitin pitämään kirjaa liikkumisestani ja syömisistäni, ja minulla olisikin nyt tavoite, että kaikki arkilounaani olisi salaatteja. Tässä onnistuin viime viikolla 4/5.
3. Sunnuntaina tein illalla tunnin kuntopyörä treenin ja voi jeesus mun jalat huusivat hoosiannaa! Ihana kuitenkin, että kotonakin voi nyt tehdä jotain rankempaa reeniä, jos ei jaksa raahautua salille.


1.-2. Viime viikolla oli muutamana aamuna upeat auringonnousut ja ihan piti pysähtyä hetkeksi nauttimaan punaisesta taivaanrannasta.


1.-2. Kissat ovat löytäneet lempipaikkansa talosta - nimittäin olohuoneen sohvan.


1.-2. Muutosta asti olen hankkinut ruokapöytää koristamaan tuoreita kukkia ja kyllä ne vaan tekevät kodista kauniimman hetkessä! 


1. Torstain selfie. 2. Lauantaina vietettiin kaveripariskunnan kanssa iltaa täällä meillä ja taas tuli juotua hyväksi todettua (+halpaa) Ornament valkkaria.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti