maanantai 23. helmikuuta 2015

Instaweek 8

Heippa! Vielä ehdin näin maanantain päätteeksi tulla koneelle tekemään viime viikon Instaweek-postauksen. Tänään mulla on pitänyt hieman kiirettä, koska aamulla suuntasin aikaisin Tampereelle tekemään viimeisiä hankintoja työtilaani. Voin muuten kertoa, että IKEA:ssa on todella ärsyttävä huomata alakerran osuuden jälkeen, että ne tuolithan on yläkerrassa eikä alakerrassa... Tosiaan ensisijaisesti mun oli pakko tänään löytää pari tuolia asiakkaita varten työtilaani, joten suuntasin sen takia IKEA:n. Vihaan kiertää IKEA:n yläkertaa, joten menin suoraan alakertaan, koska muistin tuolien löytyvän sieltäkin. Eipäs löydy ei... Mutta mennäänpäs takaisin viime viikon Instakuviin ennen kuin mulla alkaa taas savua tulemaan korvista tuon IKEA-reissun takia :).


1. Keskiviikkona olin ystäväni luona käymässä, kun Kimmo oli leikkauksessa. Pääsin katsastamaan Jämsänkosken kivat lenkkimaastot :).
2. Joka viikko on nähtävästi saatava ainakin yksi selfie Instaan.
3. CDON:lta tilasin NCIS:n ja Vampyyripäiväkirjojen yhdet kaudet ja kohta olen jo katsonut ne! Eihän ne saapunut mulle kuin viikko sitten...
4. Ihana kahvihetki Niiskuneidin kanssa.


1. Ostin tabletit ruokapöydän pintaa suojelemaan, mutta Härski ei tykännyt näiden tablettien ilmestymisestä.
2. Aatulla on pienestä pitäen nukkunut usein niin, että tassu pitää laittaa pään alle. Eikö olekin suloinen?
3. Mulla on pieni operaatio menossa - nimittäin pakkasen tyhjennys. Pakkanen on täynnä viime kesänä poimittuja marjoja ja syksyn hirvenlihoja, joten yritän nyt käyttää näitä, että pakkaseen mahtuisi muutakin tavaraa. Viime viikolla tein hirvenlihasta jauhelihakastiketta.
4. Viikonlopuksi ostin kiireessä valmistonnikalasalaatin ja pitää kyllä todeta, ettei nämä kaupan salaatit ole yhtään niin hyviä kuin itse tehdyt salaatit tuoreista raaka-aineista.


1.-2. Viime viikolla testasin ensimmäisen kerran vihersmoothieita ja toisella kertaa smoothie onnistui hieman paremmin.

Instasta löydät minut nimimerkillä @lillil89

2 kommenttia:

  1. Mä taas voisin asua ikeassa ja kierrellä sielä tunteja ja päiviä! <3 mä niin rakastan Ikeaa ja käyn sielä parin viikon välein, kun ei sinne aja kuin 15min <3

    En oo ikinä kokeillu vihersmoothieta, mut pitäis varmaan kokeilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään IKEA:ssa käydä arkena aamuisin, koska sillon sielä on vähemmän porukkaa. Yläkerrasta saa hyvin inspiraatiota, mutta se on kyllä suoraan sanottuna kamala helvetti, kun ihmisiä on paljon :D.

      Nyt tuli tästä sun kommentista mieleen, että mä unohdin ne magneettitaulut! Eli pitää tehdä uusi reissu IKEA:n :D.

      Kannattaa kokeilla jo ihan niiden terveellisyyden takia :). Ei ne niin maukkaita varmasti ole kuin marjasmoothiet, mutta kyllä ne alas saa :).

      Poista