perjantai 13. helmikuuta 2015

Ostoslista

Ostoslista



Olen mielessäni pallotellut ideaa, että jättäisin maaliskuussa shoppailut muille ihmisille ja säästelisin hieman rahojani. Kuitenkin ostoslistallani olisi paljon asioita, mitkä minun pitäisi hankkia. Okei - ehkä listalla kaikki ei ole sellaisia asioita, mitkä pitäisi nyt heti saada. Päätinkin Polyvoressa tehdä kollaasin tämän hetkisestä ostoslistastani ja tämä kollaasi ei todellakaan auttanut maaliskuisen ostoslakon pohdintaa...

Mutta mitä minä nyt tarvitsen ja himoitsen?

 ♥Aatu oli järsinyt minun H&M:n mustaa laukkuani ja se on niin ruokottoman näköinen, että kaipailisinkin uutta mustaa laukkua. Laukun pitäisi olla sopivan pieni, että sen sisuksiin mahtuisi kännykkä, rahapussi ja avaimet. Laukussa pitäisi myös olla olkahihna, että se kulkisi vaivattomasti mukana.

♥Muuton yhteydessä katosi aurinkolasini, joten sellaiset pitäisi ehdottomasti hankkia kevään aurinkoisille päiville. Olen jo hieman erilaisia aurinkolaseja netistä katsellut, mutta vielä en ole niitä raaskinut laittaa tilaukseen. Aurinkolasit ovat ehkä yksi tärkeimmistä tuotteista tässä listassa...

♥Olen jo pitkään himoinnut uusia Converseja kenkätelinettä koristamaan, mutta pihipeikkona en ole saanut aikaiseksi näitä hankkia. Minulla on jo lyhyt vartiset mustat Converset, joten nyt haluaisin ehdottomasti pidempi vartisemman mallin. Nämä kengät tulisivat kyllä kovaan käyttöön heti, kun tuo jäätikkö tuolta ulkoa katoaisi.

♥Ah... Valkoiset kaulakorut... Olen ihastellut monia valkoisia kaulakoruja, mutta en ole yhtään valkoista yksilöä vielä hankkinut korulippaan täytteksi. Kun Kimmo hankki minulle joululahjaksi Asokselta valkoisen rannekellon, niin siitä asti olen kaipaillut kellolle vaaleaa kaulakorua kaveriksi. Nämä korut ovat kuitenkin sellainen osa tätä listaa, mitkä kallistuvan enemmän himoitsen-lokeroon, joten näitä ei ehkä nyt ensimmäisenä kannata hankkia.

♥Vähän aika sitten hankin Vero Modan harmaan arkimekon, jonka myötä olen alkanut haaveilemaan enemmän arkimekkojen perään. Raidat viehättävät minua mekoissa ja tämmöisen kauniin ja arkisen raitamekon aion kyllä vielä metsästää jostain ennen kesää.

♥Toinen listan tärkeimmistä asioista ovat urheilupaidat! Mulla on vain muutama urheilupaita, joista on tullut mun suosikkeja ja niitä olenkin kuluttanut salilla ja lenkeillä ahkeraan. Näiden muutaman valioyksilön rinnalle pitäisi nyt etsiä uusia paitoja, joita voisin myös käyttää työpaitoina, kun maaliskuussa aloitan hierojan työt. Aina törmään vain kinkeisiin urheilupaitoihin ja tuntuu, ettei mistään meinaa löytyä hyvin istuvaa, mutta löysempää urheilupaitaa.

Sellaisia tuotteita löytyisi minun tämän hetkiseltä ostoslistaltani. Tekstin kirjoittamisen jälkeen mulle iski nyt kauhea shoppailuhimo... Mun on ehkä pakko suunnata ensi viikolla Ideaparkkiin ostoksille, jos vaikka saisin hankittua ne aurinkolasit ja urheilupaidat!

Hauskaa perjantaita muruset ♥!

2 kommenttia:

  1. Oi ihania ja nuo raitamekot jetsulleen omaan makuun. <3 Sydämellistä ystävänpäivää. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Raitamekoissa vaan on sitä jotain - varsinkin valko-sinisissä :) Ihanaa ystävänpäivää Tiia <3

      Poista