sunnuntai 15. helmikuuta 2015

Paesen luomiväri



Moikka! Mitenkäs teillä meni ystävänpäivä tai viikonloppu noin ylipäätään? :) Meillä oli eilen kavereita kylässä ja vietimme rauhallisissa merkeissä iltaa täällä meidän talolla. Tämä päivä on mennyt omalta osaltani siis hieman väsyneissä tunnelmissa, mutta enköhän minä tästä iltaa kohden piristy :).

Eilen esittelinkin teille tämän kuun LivBoxin ja halusin nyt tulla tarkemmin kertomaan omat mielipiteeni boxin mukana tulleesta Paesen luomiväristä. 

Minä sain kivan harmaan sävyisen luomivärin ja tätä piti heti viikolla testailla. Kun levitin luomiväriä, niin ensimmäinen ajatukseni oli: "tämähän on kiva!". Tuoteselostuksessa kerrotaan näiden Paesen luomivärien olevan mattapintaisia ja sitä se todellakin oli! Itselläni mikään luomiväri ei ole näin mattainen, joten tämä on todella hyvä lisä luomivärivarastooni. Sävykin oli juuri oikeanlainen: ei liian tumma, mutta erottui juuri sopivasti luomelta. 

Tätä Paesen luomiväriä voi käyttää kosteana tai kuivana - minä kokeilin näin ensimmäisen kerran tätä luomiväriä kuivana ja niinkin se oli kivan pigmenttinen.

Paesen luomivärit kolahtivat ainakin minuun tämän harmaan yksilön myötä ja minun varmaan pitää näitä mattaisia Paesen luomivärejä rohmuta lisää meikkipussiini.


Minkä sävyinen Paesen luomiväri sinulle tuli? :) LivBoxin sivuilta luin, että näitä Paesen luomivärejä on yhdeksää eri sävyä ja olisi kiva nähdä niitä teidän muiden kokeiluissa. Laittakaa linkkiä mulle tulemaan, jos olette kokeilleet ja tehneet postauksen Paesen luomiväristä :).

Vielä muistuttaisin, että teillä on vielä tämä päivä aikaa osallistua sisustuskylttien arvontaan, minkä löydät TÄSTÄ.

Näin sunnuntain piristykseksi, mun on pakko lopettaa tämä postaus GIF-animaatioon. Kiitos, anteeksi ja näkemiin muruset ♥.


4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Puhutko luomiväristä vai minusta? ;)

      Poista
  2. Tuo luomiväri nousi mun LivBox-lemppariksi välittömästi! IHANA. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä aivan ihana! <3 Tällä viikolla pitäisi (muistaa) kokeilla Lumenen meikkivoidetta ja jää nähtäväksi nouseeko se yhtä miellyttäväksi tuotteeksi kuin tämä Paesen luomiväri :).

      Poista