sunnuntai 22. maaliskuuta 2015

Celebrating my mom's birthday

Eilen kävimme vanhempieni luona juhlistamassa äitini syntymäpäivää, mikä tosin oli jo aikaisemmin viikolla. Olin jo aikoja sitten hommannut IKEA:sta kivoja paketointi tarvikkeita ja eilen intoa puhkuen aloin paketoimaan äitini lahjaa. Olin visioinut mielessäni, että laitan lahjan laatikkoon, jotta paketista tulee siistin näköinen. Eihän tämäkään asia tietenkään mennyt kuin elokuvissa, koska olin ostanut aivan liian pienen laatikon. Loppujen lopuksi paketti muistutti 5-vuotiaan aikaansaannosta. 


Tänä vuonna olin jo hyvissä ajoin suunnitellut äitini lahjan, mutta sen hankkiminen jäi viime tippaan. Kävimme perjantaina Kimmon kanssa Ideaparkin Pentikissä katsastamassa olisiko valikoimissa vielä kaunista Eden-sarjaa. Ostin äidille joskus Eden-sarjan pöytäliinan, mikä onkin sen jälkeen ollut heidän keittiössään tuttu näky ja kuosi miellytti äitini silmää. Halusinkin jatkaa tällä hyväksi todetulla sarjalla ja olin kaavaillut paketoivani tämän vuoden lahjaan hänelle parit Eden-sarjan mukit. Mukit olivat kuitenkin jäätävän hintaisia ja jotenkin idea ei enää kaupassa ollut niin hyvä. Päädyimme hankkimaan Eden-sarjan tarjoilukulhon. Onneksi hankimme tämän kulhon, koska äitini sanoi, ettei tarvitse enää yhtään mukia.

Paketin kaveriksi kävimme hakemassa lauantaina kukkakimpun, johon valitsin vaaleanpunaisen ja valkoisen väreiksi. Mulla on aina kauhea tarve saada paketti ja kimppu soitumaan yhteen :D.



Toisten syntymäpäivät ovat kyllä niin ihania, koska rakastan suunnitella ja ostaa toisille lahjoja :). Eilen tuli myös herkuteltua oikein kunnolla täytekakulla ja kekseillä - ensi viikolla ainakin tietää, mitä kuluttaa salilla ja lenkeillä.

Mitenkäs teidän viikonloppu on kulunut? :)


2 kommenttia:

  1. Kaikki sointuu aivan täydellisesti yhteen. Todella kaunista. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä mikä siinä on, mutta se on todella kiva koota lahjakokonaisuus samoihin väreihin :D

      Poista