maanantai 30. maaliskuuta 2015

Instaweek 13

Heipparallaa! Taas olisi aika Instaweek-postaukselle ja nyt jo varoittelen, että tällä kertaa Instagramiin on päätynyt monen monta kuvaa. Viime viikolla tuli ahkeraan käytettyä Instaa, koska blogiin ei meinannut löytää inspiraatiota. Instasta löydät minut nimimerkillä @lillil89.

Onko muuten teillä vaikuttanut mitenkään kesäaikaan siirtyminen? Mä olen tälläkin hetkellä ihan koomassa, koska illalla/yöllä ei saanut unta ja aamulla olisi tehnyt mieli nukkua vaikka kuinka pitkään. Toivottavasti nyt keho vaan tottuisi nopsaan uuteen rytmiin, ettei tarvitsisi tämmöisessä horroksessa elää.

Muistakaahan ystävät hyvät, että teillä on vielä tämä ja huominen päivä aikaa osallistua arvontaan, KLIK!


1. Diego veteli päikkäreitään mun rahapussin ja kalenterin päällä.
2. Pääsin Buzzadorin kautta testaamaan Yoogaia-palvelua ja tulipahan joogattua ensimmäistä kertaa.
3. Uudet tulppaanit ja päivän salaattilounas.
4. Mun oli pakko napsasta Aatusta ja Diegosta kuva, kun tässä vähän näkee mainecoonin ja maatiaiskissan kokoeroa.
5. Kimmon kanssa ollaan pelattu joka ilta Injustice-peliä.
6. Työlook.


1. Hoitola.
2. Viime viikolla sain yhden iltalenkin aikana nauttia upeasta auringonlaskusta.
3. Aamulla suuntaamassa salille komeassa auringonpaisteessa.
4. Salilla.
5. Tatskakuume alkaa nosteleen päätään. Kuvassa minun uusin tatuointini, minkä otin viime vuonna.
6. Mulla on tapana syödä lounas sohvalla, kun katson samalla jotain sarjaa töllöstä. Diego on nyt alkanut kerjäämään mun salaattia ja näissä tunnelmissa menee aina mun "rauhalliset" lounashetket.


1. Hankittiin Kimmon kanssa orkidea muutama viikko sitten ja se on vieläkin jopa hengissä!
2. Mulla oli yksi työpäivä hieman laiskottelu fiilis ja näytin näin räjähtäneeltä vielä puoli tuntia ennen töitä.
3. TBT, tämä kuva on näpsästy 2013 ja kuvan myötä mulla tuli ikävä pidennyksiä.
4. Käytiin viikolla siskon ja hänen miehensä luona Tampereella. Tottakai Catani oli myös matkassa mukana.
5. Perjantain asusteet.
6. Perjantaina kiharsin hiukset, mikä oli kyllä aivan turhaa ulkona riehuvan tuulen ja sateen takia.


1.-2. Viikonloppuna pidettiin Kimmon kanssa peliturnaus, johon kuului esimerkiksi Monopoly ja Trivial Pursuit.
3. Lauantain selfie.
4. Diegon kanssa päätettiin ottaa kaverikuva. Miten musta tuntuu, ettei Diego ollut yhtä innostunut asiasta kuin minä?
5. Eilen kävimme vielä toisen kerran siskollani ja hänen miehellään, koska halusimme lähteä pakoon virpojia. Catania tuli taas pelattua yllipylläri.
6. Eilisen postauksen kuvamateriaalia laitoin myös Instagramiin.

2 kommenttia:

  1. Kivoja instakuvia! Huomasin, että en vielä seuraakaan sua Instassa, niin aloin heti nyt seurata :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä huomasinkin, että aloit seuraileen ja samalla aloin itekin seuraan sua! :) Kivaa keskiviikkoa Reetta <3

      Poista