tiistai 3. maaliskuuta 2015

Instaweek 9

Huomenta! Nyt olisi aika purkaa helmikuun viimeiset Instagram kuvat eli viime viikon kuvat :). Mä olen ihan tohkeissani siitä, että maaliskuu pärähti käyntiin, koska taas ollaan askeleen lähempänä valoisampia päiviä ja ylipäätään kesää! :) 


1.-2. Viime viikolla sain aikaiseksi käydä salilla jopa kolmesti! Yleensä olen raahautunut salille vain pari kertaa viikossa ja tehnyt enemmän aerobisia treenejä.
3. Keskiviikkona mulla oli kunnon leivontaurakka, kun ensin pyöräytin hirvenlihapiirakan ja sen jälkeen vielä mansikkamuffinsseja.


1.-2. Mä olen nyt saanut joka päivä tämän oranssin tuholaisen kaverikseni sohvalle.
3. Viikon ainoa selfie.


1. Keskiviikkona otimme tuttuun tapaan Catan-matsin, kun siskoni ja hänen poikaystävänsä tulivat kylään.
2. Sunnuntaina pelattiin Kimmon kanssa pitkästä aikaa Carcassonnea.
3. Täydellinen lounas: kanasalaattia ja vadelmasmoothie. En voinutkaan kuvitella kuinka täysinäinen olo näistä tulikaan!

//You can follow me in Instagram lillil89//

2 kommenttia:

  1. Instaviikko-kollaasit kivoja. Niissä näkyy punaisena lankana paremmin viikon tohinat, kuin joka pv instassa katsoeassa. Ihania tohinoita teillä. Hyviä unia Laura. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on :) Usein tulee niin nopeastikin selattua Instaa, ettei kaikkia kuvia tule huomattua :)

      Poista